کد مطلب : ۱۳۹۸
plusresetminus
شرکت سرمایه‌گذاری شفادارو و شرکت‌های تابعه آن در کنگره جهانی حلال موفق به دریافت نشان "حلال" شدند.
شرکت دارویی "شفا" موفق به دریافت نشان "حلال" شد

 

 
به گزارش روابط عمومی شرکت مدیریت طرح و توسعه آینده پویا، نمایشگاه و کنگره جهانی "حلال" با حضور شرکت‌های مطرح بین‌المللی در ترکیه برگزار شد. این کنگره با حضور بزرگترین اندیشمندان جهان، محلی برای نشست‌ها و سیاست‌گذاری سازمان جهانی حلال و سازمان‌ها و شرکت‌های زیرمجموعه برند حلال از جمله صنایع غذایی، دارویی، پوشاک، سبک زندگی، بانکداری و غیره است.

جمهوری اسلامی ایران در بزرگترین پاویون نمایشگاه، میزبان برترین شرکت‌ها و هلدینگ‌های مطرح ایرانی در نمایشگاه بود. همچنین برای اولین بار در تاریخچه برگزاری کنگره و نمایشگاه جهانی حلال، سخنران ویژه از کشور ایران، حجة الاسلام والمسلمین علیرضا پناهیان مدیر حوزه علمیه دارالحکمه و استاد حوزه و دانشگاه بود.

شایان ذکر است، در مجموع بیش از ۴۰۰ مذاکره تجاری با شرکت‌های ایرانی انجام گرفت و پاویون ایران مورد بازدید سران کشورها و مسئولین جمهوری ترکیه، از جمله معاون وزیر صنعت و فناوری ترکیه، دبیرکل سازمان مقیاس سنجی سازمان جهانی حلال و دیگر شخصیت‌های مشهور بین المللی قرار گرفت.
در بخش آشپزی، بعد از تاتارستان و روسیه، جمهوری اسلامی ایران موفق به کسب مقام سوم بخش ملی گردید؛ در طی برگزاری این بخش، توسط تیم ایرانی بیش از ۱۰۰۰ شیرینی قرابیه تبریز پخته و در بین شرکت‌کنندگان توزیع شد.
در این کنگره هلدینگ دارویی "شفا" و شرکت‌های تابعه آن موفق به دریافت نشان "حلال" شدند. شرکت سرمایه‌گذاری شفادارو از جمله شرکت‌های تابعه هلدینگ آینده پویا است.
https://sedayesanatgar.ir/vdcc.oqsa2bq14la82.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما