کد مطلب : ۱۳۹۹
plusresetminus
مراسم تکریم از زحمات علی مقدسی راد و معارفه علیرضا خوز مدیر عامل جدید شرکت توزیع داروپخش با حضور مدیرعامل و معاونان تیپیکو برگزار شد.
مراسم تکریم و معارفه مدیر عامل جدید شرکت توزیع داروپخش برگزار شد

 

 
به گزارش روابط عمومی تیپیکو، مراسم تکریم از زحمات علی مقدسی راد و معارفه علیرضا خوز مدیر عامل جدید شرکت توزیع داروپخش صبح روز سه شنبه 14 فروردین‌ماه 1403 در سالن کنفرانس شرکت توزیع داروپخش و با حضور مدیرعامل و معاونان تیپیکو برگزار شد.
 
دکتر عقیل آرین‌نژاد، مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری داروئی تأمین در ابتدای این مراسم ضمن تسلیت شهادت مولی الموحدین حضرت علی علیه السلام و آرزوی کسب فیوضات الهی در لیالی قدر، خواستار الگو قرار دادن سیره و سلوک حضرت علی (ع) در رفتار با مردم و زیردستان و انتقاد پذیر بودن و صحبت با مردم و پرسنل شدند. 
و ی افزود: انشاءالله سال ۱۴۰۳ را با انگیزه و انرژی مضاعف آغاز نموده و با استفاده از سیره حضرت علی علیه السلام در حاکمیت و امانت داری، اموال بیت المال و مجموعه را بخوبی کنترل و حفظ نمائیم. باید اموال بیت المال را مانند اموال شخصی خود فرض کنیم. چرا که سهامداران سرمایه خود را با اعتماد به مدیران مجموعه تیپیکو در بورس به امانت گذاشته اند و پرسنل نیز با اعتماد به مدیران خود با تعهد و انگیزه تلاش می کنند.
 
دکتر آرین نژاد تغییر در مدیریت ها را تاکتیکی عنوان نموده و گفت از تخصص، دانش و مشاوره آقای مقدسی در هیئت مدیره کارخانجات داروپخش استفاده خواهیم کرد و در ادامه علیرضا خوز را بعنوان سرپرست جدید شرکت توزیع داروپخش معرفی نمود و افزود: در سال پیش رو که علاوه بر مشکلات نقدینگی، مشکل تورم را نیز خواهیم داشت انشاءالله با درایت و مدیریت هوشمندانه ایشان خواهیم توانست فروش و سود آوری خوبی در صنعت دارو بدست آوریم.
 
مدیرعامل تیپیکو در پایان احکام ریاست هیئت مدیره کارخانجات داروپخش به علی مقدسی راد و مدیر عاملی شرکت توزیع داروپخش را به علیرضا خوز اهدا نمود.
 
https://sedayesanatgar.ir/vdcd.n0f2yt0sna26y.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما