کد مطلب : ۱۴۰۹
plusresetminus
مرکز اطلاع‌رسانی شرکت سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی با انتشار جوابیه‌ای ادعای خبرگزاری ایلنا در مصاحبه با یکی از اعضای حزب کارگر مبنی بر تعطیلی شرکت تهران بتن را تکذیب کرد.
تکذیب ادعای تعطیل شدن شرکت تهران بتن از سوی شستا

  به گزارش صدای صنعتگر، در بخشی از این اطلاعیه آمده است: در تاریخ 18 فروردین 1403 مصاحبه‌ای با عنوان “از بحران تهران بتن تا گرفتاری­های کارگران/ چرا شرکت­های زیرمجموعه شستا حال و روز خوبی ندارند؟!” در خبرگزاری ایلنا منتشر شد که بدینوسیله ادعای مطرح شده در این خبر تکذیب می­گردد.
این اطلاعیه می­افزاید: در بخشی از این خبر و به نقل از “دبیراجرایی خانه کارگر غرب تهران” ادعا شده که “علیرغم پیگیری­های فراوان، متأسفانه شرکت تهران بتن را تعطیل کردند. هرچه فعالان کارگری مطالبه­گری کردند، فایده نداشت و تولید را خواباندند؛ این واحد تولیدی، یک شرکت برند در حوزه بتن است که مشکلات آن از سال­های قبل­تر شروع شده بود و در نهایت سال قبل، این شرکت به صورت کامل تعطیل شد؛” ، بدینوسیله ضمن تکذیب این ادعا و جهت تنویر افکار عمومی اعلام می­گردد که اولاً خبر تعطیلی شرکت کاملاً کذب و بی اساس است و شرکت به صورت تمام وقت فعال است، ثانیاً شرکت در سال 1402 در مقایسه با سال قبل، 81 درصد رشد تولید داشته است که این آمار براساس صورت­های مالی حسابرسی شده ثبت شده و لذا مطالب مطرح شده در این مصاحبه کاملاً نادرست و بی اساس است.
انتهای پیام/
https://sedayesanatgar.ir/vdcf.xdyiw6dj1giaw.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما