کد مطلب : ۱۴۲۰
plusresetminus
 مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری دارویی تامین با بیان اینکه شرکت‌های خوبی در حوزه تولید مواد اولیه دارویی در شرکت‌های زیرمجموعه تیپیکو فعالیت می کنند، گفت: سرمایه گذاری در تولید مواد اولیه باید مورد توجه و اهتمام قرار گیرد.
خبرهای خوب در حوزه مواد اولیه در راه است

به گزارش روابط عمومی تیپیکو، دکتر عقیل آرین نژاد مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری دارویی تامین درحاشیه بازدید و دیدار دکتر امینی رییس دانشکده داروسازی دانشگاه تهران از شرکت تحقیقاتی مهندسی توفیق دارو و خطوط تولید این شرکت دانش بنیان که با حضور دکتر حسین عطار، عضو هیات مدیره و معاونان و مدیران تیپیکو برگزار شد اظهار داشت: تولید مواد اولیه دارویی باید در شرکت‌های مواد اولیه ساز مورد توجه و اهتمام قرار ویژه قرار گیرد.

وی افزود: در حال حاضر این توانایی در شرکت‌های زیرمجموعه تیپیکو وجود دارد که در برخی از شرکت‌ها مواد تولید شده نیاز داخل را تامین کرده و حتی اقدام به صادرات کنند.
مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری دارویی تامین با بیان اینکه فضا برای فعالیت و تولید مواد اولیه دارویی در شرکت‌های تیپیکو فراهم است، بیان کرد: اخبار بسیار خوبی از توانایی‌های توفیق دارو و سایر شرکت‌های ماده اولیه ساز گروه رسیده است.

وی با اشاره به اینکه در کشور حوزه دارویی مورد توجه و حمایت مسئولان عالی‌رتبه نظام است ، ادامه داد: در سال‌جاری تحولات این حوزه در تیپیکو بسیار مهم و قابل توجه است و خبرهای خوبی در این بخش در راه است.
انتهای پیام/
https://sedayesanatgar.ir/vdci.razct1a5ubc2t.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما