کد مطلب : ۱۴۲۷
با حضور دکتر عقیل آرین نژاد مدیر عامل تیپیکو؛

چهار پروژه در کارخانجات داروسازی اکسیر به بهره برداری رسید

plusresetminus
چهار پروژه در کارخانجات داروسازی اکسیر با حضور دکتر عقیل آرین نژاد مدیر عامل تیپیکو افتتاح شد.
چهار پروژه در کارخانجات داروسازی اکسیر به بهره برداری رسید

  

به گزارش روابط عمومی تیپیکو، چهارشنبه پنجم اردیبهشت ماه 1403 دکتر عقیل آرین نژاد مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری دارویی تامین(تیپیکو) به اتفاق هیئت همراه از کارخانجات داروسازی اکسیر بازدید به عمل آوردند.
دکتر علیرضا دبیر سیاقی مدیر عامل اکسیر ضمن خوش آمدگویی با ارائه گزارش فعالیت های صورت گرفته طی سه ماه گذشته به تشریح اهداف پیش رو در سال جدید پرداختند.
دکتر عقیل آرین نژاد ضمن ابراز خرسندی از نتایج درخشان اکسیر در سال مالی گذشته، دستاوردهای کسب شده و موفقیت های این داروسازی را نتیجه تلاش شبانه روزی مدیران و کارکنان زحمت کش این داروسازی دانسته و ابراز امیدواری کردند با توجه به ظرفیت های بالقوه و پتانسیل بالای اکسیر در سال جدید به یاری خداوند شاهد افزایش این توفیقات خواهیم بود.
مدیر عامل تیپیکو و هیئت همراه در خلال بازدید از خطوط تولید این کارخانجات، خانه بهداشت کارگری، رختکن جدید، پروژه تولید سافت ژل و آبسازی جدید این کارخانجات را افتتاح نمودند.
دکتر آرین نژاد و هیئت همراه در ادامه سفر خود به شهرستان بروجرد،پنجشنبه ششم اردیبهشت از شرکت داروسازی زاگرس فارمد پارس دیگر شرکت داروسازی این شهرستان بازدید خواهند نمود.
دکتر حکمت، معاونت کیفیت، دکتر عباسی، معاون مالی و اقتصادی،دکتر کریمی، معاون امور شرکت ها و مجامع، دکتر تقویان، معاون نظارت بر زنجیره تامین و مهندس وطنی ، دکتر ساجدی و مهندس فراهانی مدیران تیپیکو ایشان را در این بازدید همراهی نمودند.
انتهای پیام.
https://sedayesanatgar.ir/vdcf.0dyiw6djegiaw.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما