کد مطلب : ۱۴۹
plusresetminus
صدای صنعتگر- سخنگوی کمیسیون شوراهای مجلس با بیان اینکه نیروی انسانی از ارکان مهم پیشرفت هر کشوری است ، گفت: فارغ التحصیلان دانشگاهی نیاز به حمایت دارند
سخنگوی کمیسیون شوراهای مجلس: فارغ التحصیلان دانشگاهی نیاز به حمایت دارند
به گزارش صدای صنعتگر، علی حدادی در نشست با فعالان سازمان‌های مردم نهاد استان البرز با گرامیداشت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار داشت: امام خمینی(ره) با خداباوری و مردم باوری فعل خواستن را صرف کرد.
وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی شعار ما می‌توانیم را در کشور گسترش داد ، افزود: از ابتدای انقلاب تا کنون شاهد این هستیم که در هر عرصه‌ای که از نیرو و توان داخلی استفاده شد نتیجه مطلوبی را کسب کرده‌ایم.
سخنگوی کمیسیون شوراهای مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های خوبی در استان البرز وجود دارد ، بیان کرد: نیروی انسانی یکی از شاخص‌های مهم توسعه است و شاهد این هستیم که این پتانسیل به خوبی در استان البرز وجود دارد.
نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان در مجلس شورای اسلامی با عنوان اینکه دانشجویان پس از اتمام تحصیل بیکار هستند که باید از این ظرفیت‌ها استفاده شود ، تصریح کرد: حمایت از فارق التحصیلان رشته‌های مختلف دانشگاهی یکی از ضروریات است.
حدادی با بیان اینکه در استان البرز زمینه تقویت شرکت‌های دانش بنیان وجود دارد ، خاطر نشان کرد : شهرک تحقیقاتی کاوش یکی از این پتانسیل‌ها است که می تواند به ایجاد اشتغال در  استان کمک کند.
وی گفت :  استان البرز در زمینه تولید دارو و مواد اولیه دارویی ظرفیت عظیمی دارد و به زودی  شاهد این هستیم که مواد اولیه داروی انسولین در این استان تولید و در کنار تامین نیاز کشور به دیگر کشورها نیز صادرات می‌شود.
انتهای پیام/
 
https://sedayesanatgar.ir/vdchtwnzd23nk.ft2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما