کد مطلب : ۱۶۳
plusresetminus
صدای صنعتگر- سرمایه گذارها در دوره کنونی به دنبال امری فراتر از همکاری سودآوری با کارآفرینان هستند.
سرمایه گذارها به دنبال چه کارآفرینانی هستند؟
 
   به گزارش صدای صنعتگر، سرمایه گذارها در دوره کنونی به دنبال امری فراتر از همکاری سودآوری با کارآفرینان هستند. بسیاری از کارآفرینان به دلیل پیگیری شیوه های سنتی در زمینه تعامل با سرمایه گذارها دچار مشکلات بسیار زیادی می شوند بنابراین بررسی برخی از انتظارات جدید سرمایه گذارها از کارآفرینان امر ضروری خواهد بود. این امر همکاری میان دو طرف را ساماندهی خواهد کرد. همچنین از بروز برخی مشکلات مالی و قراردادی نیز پیشگیری می کند. در ادامه برخی از انتظارات مهم سرمایه گذارها از کارآفرینان را مرور خواهیم کرد. 

1.    نیاز به افراد باانگیزه
انگیزه بالا در حوزه کسب و کار نقش مهمی در موفقیت افراد دارد. بسیاری از کارآفرینان توانایی جلب نظر مخاطب هدف و همینطور سرمایه گذارها برای همکاری را ندارند. این امر ناشی از نوع نگاه کارآفرینان به حوزه فعالیت شان است. اگر یک کارآفرین نگاه موقت و سطحی به عرصه کسب و کارش داشته باشد، بی اعتمادی سرمایه گذارها به وی امری طبیعی خواهد بود. امروزه اغلب کارآفرینان تازه کار برای جلب نظر سرمایه گذارها اقدام به نمایش جلوه ای فعال و پویا از کسب و کارشان می کنند. اگر در این میان انگیزه خودمان را به سرمایه گذارها نشان دهیم، شانس مان برای جلب نظر مثبت شان در زمینه همکاری به شدت افزایش خواهد یافت. 
2.    راهکارهای تازه
کسب و کارها باید همیشه راهکارهای تاثیرگذاری برای حل مشکلات مشتریان داشته باشند. این امر پیوند اجتناب ناپذیری با نوآوری و استفاده از رویکردهای تازه دارد بنابراین موفق ترین کارآفرینان همیشه در زمینه استفاده از رویکردهای تازه مهارت به خرج می دهند. وقتی یک کسب و کار در میان رقبای متعددش از یک شیوه تازه استفاده می کند، در عمل مزیتی رقابتی را توسعه می دهد. 
وقتی سرمایه گذارها در جلسات مشترک با کارآفرینان شرکت می کنند، اغلب به دنبال راهکارهای تازه و تاثیرگذار هستند. اگر این راهکارها برای سرمایه گذارها جذابیت کافی داشته باشد، فرآیند همکاری شروع خواهد شد. جلب نظر سرمایه گذارها فرآیندی به همین سادگی و روشنی دارد. نکته مهم در این میان تلاش برای توجه مستقیم به نیازهای سرمایه گذارها و پرهیز از رویکردهای پیچیده برای معرفی ایده های کاری است. 
3.    شفافیت در عملکرد
کسب و کارها باید عملکرد شفافی، به ویژه در حوزه مالی، داشته باشند. این امر یکی از اصول اساسی برای موفقیت هر کسب و کاری محسوب می شود. سرمایه گذارها تمایلی برای همکاری با برندهای مشکوک به فعالیت های مالی غیرقانونی ندارند. درست به همین خاطر برندهای بزرگ به طور مداوم گزارش های مالی شان را به روز نگه می دارند. اگر حتی یک روز تاخیر در ارائه گزارش های مالی صورت گیرد، اعتماد دامنه وسیعی از سرمایه گذارها سلب خواهد شد بنابراین رعایت شفافیت مالی رمز موفقیت در جلب نظر سرمایه گذارها  محسوب می شود. 
بازارهای مالی در طول یک سال اخیر فراز و فرودهای بسیار زیادی را تجربه کرده است. این امر موجب عملکرد همراه با احتیاط اغلب سرمایه گذارها در حوزه مالی شده است بنابراین ارائه پیشنهادهای روشن و از نظر مالی شفاف برای جلب نظر سرمایه گذارها امری ضروری محسوب می شود. 
نویسنده : کوهن کاکار - کارشناس کسب و کار و کارآفرین   مترجم : علی ‌آل ‌علی
https://sedayesanatgar.ir/vdcd2s0f6yt09.a2y.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما