کد مطلب : ۱۷۹
plusresetminus
صدای صنعتگر- رئیس اداره عقیدتی سیاسی سازمان اتکا، گفت : سازمان اتکا فعالیت‌های خوبی در زمینه تامین ملزومات مورد نیاز خانواده‌ها ایرانی داشته است
سازمان اتکا فعالیت‌های خوبی در زمینه تامین ملزومات مورد نیاز خانواده‌ها ایرانی داشته است
حجت الاسلام سید حجت پیغمبری در  حاشیه برگزاری یادواره شهدا اتکا در گفت‌وگو با خبرنگار صدای صنعتگر در خصوص برگزاری این یادواره اظهار داشت: این برنامه در راستای زنده نگهداشتن یاد و هدف  شهدا برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه سازمان اتکا ۱۳۸ شهید را به انقلاب هدیه کرده است، افزود: در راستای تقدیر از هدف والای این شهدا هر ساله برنامه یادواره شهدا در سطح کشور برگزار می شود.

رئیس اداره عقیدتی سیاسی سازمان اتکا با بیان اینکه امسال این برنامه برای هشتمین سال برگزار می‌شود، بیان کرد:  تلاش می‌کنیم با تداوم این برنامه آرمان‌های شهدا و انقلاب را زنده نگهداریم.

پیغمبری با عنوان اینکه فعالیت‌های مختلفی توسط سازمان اتکا انجام شده است، تصریح کرد: برجسته ترین فعالیت‌های ما فروشگاه اتکا است که در حال حاضر در سراسر کشور شعبه داره و نهاد و سازمان‌ مختلف را پوشش می‌دهد.

وی با بیان اینکه برجسته ترین خصلت شهدا قدم برداشتن در راه ولایت است، خاطرنشان کرد: سازمان اتکا نیز بر اساس فرامین رهبری قدم های خوبی در راستای ارائه خدمات به خانواده نیروهای مسلح و عموم مردم می‌کند.

پیغمبری گفت: علیرغم هجمه های دشمن این سازمان فعالیت های خوبی در زمینه تامین ملزومات مورد نیاز خانواده ها و امنیت غذایی در کشور گام برداشته است.

انتهای پیام/
https://sedayesanatgar.ir/vdcakon6149n0.5k4.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما