کد مطلب : ۱۸۸
plusresetminus
صدای صنعتگر- پیرو تحقق سیاست های گام دوم انقلاب و اشاعه منویات مقام معظم رهبری در حمایت از جوانان ایران اسلامی ، توسط نماینده ولی فقیه طی حکمی ، علی عسگری به عنوان جوان موفق عرصه علمی دانشگاهی در دومین جشنواره جوان موفق معرفی شد.
جوان موفق عرصه علمی دانشگاهی معرفی شد
به گزارش صدای صنعتگر ، در بخشی از این حکم آمده است ؛  اکنون که خدای تعالی به شما عنایت داشته و توانسته اید در جوانی کسب کمال داشته باشید و به عنوان برگزیده دومین جشنواره جوان موفق در استان البرز معرفی شوید، لازم است ضمن شکرگزاری به درگاه الهی، به خاطر وظایف خطیری که در آینده جهت رشد و سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی به عهده خواهید داشت، مقداری از زمان را مشغول خودسازی معنوی و اخلاقی، در کنار وظایف دیگر باشید.
جشنواره «جوان موفق» همه‌ساله به‌منظور شناسایی، معرفی الگوها و تجلیل از جوانان برتـر باهدف زمینـه‌سازی ارزش‌های متعالی، روحیـه فداکاری و ایثار، خلاقیت، افزایش نشاط اجتماعی و امید به آینده، تقویت ایمان، روحیه خودباوری، ایجاد زمینه‌های مشارکت در عرصه‌های اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و علمی، حمایت از فعالیت‌های هویت آفرین، ابداع و ابتکار، الگوسازی منـاسب، شناسـایی و ارزش نهادن به اندیشه‌های سازنده جوانان ایـران اسلامی، برگزار می‌گردد.
دکتر علی عسگری جوان برگزیده عرصه علمی دانشگاهی در حاشیه برپایی مراسم ، ضمن قدردانی از تلاش های جهادی برگزار کنندگان مراسم اظهار داشت : امید است که از این ظرفیت عظیم در عمل نیز به نفع بهبود شرایط حاکم بر جامعه استفاده شود . چرا که ایران اسلامی یکى از جوان‌ترین کشورهاى جهان است و یادآورى این نکته بسیار حائز اهمیت است که دوران جوانى ماندگار نیست .
جوان برگزیده عرصه علمی دانشگاهی ادامه داد: امیرالمومنین على(ع) چه زیبا فرمودند که جوانى پلى است میان کودکى و پیرى. و برای تحقق گام دوم انقلاب و دستیابی به جایگاه نخست اقتصادی و علمی منطقه ، لازم است تا از ظرفیت و پتانسیل جوانان بهره ببریم.
دکتر علی عسگری خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبرى بارها فرمودند که مسؤولان از ظرفیت جوانان و نخبگان بهره بگیرند و از آنان در مسؤولیت هاى مهم و اساسى استفاده کنند، اما در عمل می بینیم که در سال‌هاى اخیر، ایران با نیروى کار جوان خود سکوى پرش و پیشرفت کشورهاى اروپایى و آمریکایى شده است.
گفتنی است این جشنواره در ۱۷ محور اصلی جوان موفق فعال قرآنی، کشاورز روستایی، کارآفرین، سرباز، ادبیات، علمی دانشگاهی، هنرهای نمایشی و تجسمی، فعالیت‌های اجتماعی، فیلم، موسیقی، فعالیت‌های رسانه‌ای، مبتکر و مخترع، دهیاری و شورایاری، معلول دارای توانایی‌های خاص، طلبه و مبلغ جوان و ورزشکار و دو بخش ویژه «مادر موفق» و «ایده نو» برگزار شد.
 
https://sedayesanatgar.ir/vdcakan6149na.5k4.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما