کد مطلب : ۲۰۷
plusresetminus
صدای صنعتگر- طی حکمی از سوی نماینده عالی دولت در استان البرز و در راستای استمرار اعتماد به نیروهای بومی، مجرب و کارآمد استان، مسعود نجفی بعنوان سرپرست معاونت فرمانداری اشتهارد و داود جعفری اسکندرلو بعنوان سرپرست معاونت برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی نظرآباد منصوب شدند.
کارمندان خلاق و باانگیزه استان ارتقا می یابند تا مسیر توسعه البرز را سرعت بخشند
به گزارش روابط عمومی  استانداری البرز، شهبازی با اشاره به اینکه این فرصت برای تمامی نیروهای بومی استان فراهم است که توانمندی های خود را نشان دهند و در پست های مدیریتی منصوب شوند، افزود: فرصت های برابر مهیا شده تا کارمندان با انگیزه و خلاقیت بیشتری در مسیر توسعه و آبادانی استان همراه باشند.
وی ادامه داد: خدمتگزاری در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران یک موهبت بزرگ است که باید ارج نهاده شود و مدیران در سمت ها و پست های مختلف مسیر کسب رضایتمندی مردم را طی کنند.
شهبازی گفت: بر این باور هستم که نیروهای توانمند و کارآمدی در مجموعه استان وجود دارند از این رو با شناسایی آنها نسبت به انتصاب و بکارگیری در جایگاهی متناسب اقدام می کنم.
در متن این احکام که جداگانه صادر شده آمده است:
با استعانت از خداوند مهربان به موجب این ابلاغ به این سمت منصوب می شوید.
امید است با اتکال به خداوند متعال و د رچارچوب وظایف مصوب و در راستای تحقق اهداف و آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و سیاست های دولت تدبیر و امید موفق و موید باشید.
https://sedayesanatgar.ir/vdccamqi82bqx.la2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما