کد مطلب : ۲۱۶
plusresetminus
صدای صنعتگر- نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: طی دیدار با وزیر محترم علوم، تمامی مسائل استان در این حوزه مطرح شد و در این میان موضوع تقویت دانشگاه خوارزمی مورد توجه ویژه وزیر محترم علوم قرار گرفت.
دیدار و گفتگوی استاندار البرز با وزیر علوم
به گزارش صدای صنعتگر، شهبازی در دیدار با وزیر علوم با اشاره به ظرفیت های علمی و دانشگاهی البرز بعنوان پایتخت علم و فناوری، افزود: دانشگاه های مطرح و موثری در البرز مستقر هستند و در دانشگاههای استان بیش از 40 هزار دانشجو مشغول تحصیل هستند و این مراکز دارای بیش از هزار و صد استاد و عضو هیات علمی است.

وی ادامه داد: از ابتدای حضورم در راستای توسعه البرز بر مبنای علمی تلاش بسیاری کرده ام و بر این اساس سند توسعه استان با بهره گیری از ظرفیت اساتید برجسته دانشگاهی استان تهیه و تدوین شده است.

شهبازی گفت: شورای راهبری روسای دانشگاه های استان البرز نیز تشکیل شد تا تصمیم گیری و تصمیم گیری در راستای توسعه استان بر مبنای بهره برداری از این ظرفیت های علمی البرز صورت گیرد.

وی افزود: طی این دیدار تمامی مسائل استان در این حوزه مطرح شد و در این میان موضوع تقویت دانشگاه خوارزمی مورد توجه ویژه وزیر محترم علوم قرار گرفت.

شهبازی گفت: از وزیر محترم علوم دعوت شد که طی روزهای آینده برای حضور در جلسات شورای راهبری دانشگاه ها و احتمالا شورای توسعه استان شرکت کنند.

وی افزود: همچنین در نیمه اسفند ماه مراسم روز درختکاری را در پیش داریم.
https://sedayesanatgar.ir/vdccaeqi82bqs.la2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما