کد مطلب : ۲۵۷
plusresetminus
صدای صنعتگر- دادستان عمومی و انقلاب شهرستان اشتهارد از آزادسازی 29 هکتار از ارضی تغییر کاربری یافته در این شهرستان خبر داد.
29 هکتار از اراضی تغییر کاربری یافته اشتهارد آزادسازی شد
 به گزارش صدای صنعتگر، حسن علائی ثمرین با اعلام اجرای عملیات آزادسازی اراضی تغییر کاربری یافته در شهرستان اشتهارد گفت: در ادامه برنامه مقابله‌ای با تغییر کاربری‌های غیرمجاز، 29 هکتار از اراضی تغییر کاربری یافته این شهرستان در پلاک ثبتی 209 اصلی در بخش مرکزی موسوم به صحت آباد اراضی مزرعه «شهید گنجی» و «شهید زمانی» قلع و قمع و آزادسازی و اعاده به وضع سابق شدند.
وی افزود: این اقدام مقابله‌ای در راستای اجرای مصوبات قرارگاه صیانت از بیت المال و مقابله با تغییر کاربری دادگستری استان البرز و تبصره 2 ماده 10 «قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ ها» انجام شد.
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان اشتهارد حجم اراضی آزادسازی شده را بیش از 29 هکتار بیان کرد و افزود: در این عملیات موارد متعددی از قطعه بندی، بنا و دیوارکشی غیرمجاز به ارزش حدودی پانصد میلیارد ریال قلع و قمع و اراضی به وضع سابق اعاده شد.
وی اضافه کرد: با نظارت و هماهنگی به عمل آمده توسط رئیس دادگستری این شهرستان و دستورات به موقع و پیگیری مستمر این دادستانی و همکاری و هماهنگی جهاد کشاورزی و نیروی انتظامی شهرستان، عزم جدی برای مقابله با تغییر کاربری غیرمجاز و صیانت و اعاده اراضی کشاورزی شکل گرفته است.
https://sedayesanatgar.ir/vdchtqnid23nm.ft2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما