کد مطلب : ۲۶۶
plusresetminus
صدای صنعتگر-استاندار البرز با صدور پیامی پانزدهم شعبان سالروز ولادت حضرت مهدی (عج) و هفته سربازان گمنام امام زمان(عج)را تبریک گفت.
پیام استاندار البرز به مناسبت نیمه شعبان و هفته سربازان گمنام امام زمان (عج)
به گزارش روابط عمومی  استانداری البرز،  متن پیام شهبازی استاندار البرز بدین شرح است:
سالروز ولادت با سعادت و فرخنده امید دلها، ستاره سپهر ولایت، عدل گستر گیتی، امام المبین، یگانه منجی عالم بشریت، پیام آور صلح و آرامش و حافظ امنیت و سلامت  آزادیخواهان و امیدی که همواره جامعه اسلامی را از گزند دشمنان محافظت نموده است ،تبریک میگویم. این ایام که به هفته سربازان گمنام امام زمان (عج) نامگذاری شده، تداوم حرکت، امنیت و ابزاری برای رسیدن به آرامش است.

سربازان گمنام امام زمان زبده‌ترین و کارآزموده ترین نیروهایی هستند که به دور از هرگونه حواشی و چشم داشتی، وظیفه تأمین امنیت کشور و نظام مقدس و انقلاب اسلامی را در مقابله با توطئه‌های بیگانگان و دشمنان بر عهده دارند و همواره دشمنان را در رسیدن به اهدافشان ناکام گذارده اند.
امنیت ،نظم، ثبات و اقتدار سیاسی و اجتماعی نظام مقدس جمهوری اسلامی قطعا وابسته به مجاهدت این قهرمانان گمنام است.

اینجانب میلاد با سعادت منجی عالم بشریت، حضرت ولی عصر( ارواحنا له الفدا) و روز سربازان گمنام امام زمان(عج) را به عموم مسلمانان بویژه مردم سرافراز استان البرز تبریک و تهنیت عرض نموده از درگاه خداوند متعال تعجیل در فرج آن حضرت و پیروزی و سربلندی همه مستضعفان جهان را مسالت دارم.
https://sedayesanatgar.ir/vdcht-nid23n-.ft2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین اخبار