کد مطلب : ۲۷۷
plusresetminus
صدای صنعتگر-نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: در اداره کل امور اجتماعی استانداری البرز نیز میزی برای حضور نمایندگان مجمع جوانان پیش بینی شده که از این طریق امور خود را دنبال کنند.
فضا برای حضور جوانان در عرصه های تصمیم گیری و تصمیم سازی استان مساعد است
به گزارش صدای صنعتگر، شهبازی در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان که روز سه شنبه با حضور مجمع جوانان استان در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، در ابتدای جلسه از جوانان خواست که اعتماد به نفس بیشتری داشته باشند و ردیف های اول جلسه بنشینند و نظرات خود را بیان کنند و افزود: در البرز با تشکیل جلسات مجمع جوانان از دغدغه های این قشر ارزشمند در استان با خبر هستیم.
وی ادامه داد: بر این اساس برای حضور جوانان در عرصه های مختلف تصمیم گیری و تصمیم سازی استان، بستر لازم را فراهم کردیم.
شهبازی گفت: فضای بسیار مساعدی در البرز برای شکوفایی و نمایش توانمندی های جوانان مهیا شده از این رو باید آنها وارد میدان شوند و با قدرت و شور جوانی نسبت به ارائه داشته های خود اقدام کنند.
وی افزود: نگاه ویژه به این قشر شد و در عرصه های مختلف از آنها درخواست شد که فعالیت داشته باشند.
استاندار البرز با اشاره نقش جوانان در دوران دفاع مقدس و پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: اکنون نیز چنین نگاهی به جوانان وجود دارد ولی خودشان نیز باید تلاش بیشتری کنند و از فرصت ها بهره برداری کافی را داشته باشند.
وی افزود: فرمانداران و دستگاه های اجرایی نیز باید از ظرفیت کارگروه های مختلف جوانان در موضوعات و بخش های گوناگون بهره برداری کنند.
شهبازی گفت: از جوانان استان انتظار می رود که روند امور استان در حوزه های مختلف را مورد رصد و بررسی قرار دهند و به جد مطالبه گر باشند.
وی افزود: در اداره کل امور اجتماعی استانداری البرز نیز میزی برای حضور نمایندگان مجمع جوانان پیش بینی شده که از این طریق امور خود را دنبال کنند.
استاندار البرز گفت: حامی تمامی جوانان خوش فکر و توانمند استان هستم و در این مسیر تابع هیچ گونه قرابت و نسبتی نیستم و تمامی این عزیزان را یکسان می بینم.
https://sedayesanatgar.ir/vdcjfae8zuqea.sfu.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین اخبار