کد مطلب : ۴۸۵
plusresetminus
 فرمانده انتظامی شهرستان نظرآباد از کشف یک دستگاه موتورسیکلت یکی هزار و 300 سی سی قاچاق، به ارزش 5 میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد.
 کشف موتورسیکلت 5 میلیاردی در "نظرآباد"/برخورد پیکان وانت با 5 عابر پیاده 
 به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "فرج الله اسدالهی" با اعلام این خبر گفت: ماموران کلانتری 11 مرکزی نظرآباد در حین گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی به یک موتورسیکلت سنگین مشکوک و برای بررسی موضوع وارد عمل شده و آن را متوقف کردند.
وي افزود: در بررسی های صورت گرفته مشخص شد که موتورسیکلت موصوف فاقد هرگونه مدارک گمرکی بوده و به صورت قاچاق وارد کشور شده است.
فرمانده انتظامی شهرستان نظرآباد اشاره به اینکه ارزش موتورسیکلت‌ مکشوفه برابر اعلام کارشناسان 5 میلیارد ریال برآورد شد، افزود: ماموران انتظامی یک نفر را در این زمینه دستگیر و برای انجام اقدامات قانوني به مرجع قضائي معرفی کردند .
این مقام انتظامی با اشاره به اینکه مبارزه با پدیده قاچاق از مهمترین اولویت های کار پلیس است از شهروندان خواست: هرگونه گزارش در زمینه خرید و فروش و یا تهیه کالای خارجی قاچاق و موارد مشکوکی از این دست را از طریق تماس با سامانه 110 به پلیس اطلاع دهند.
سرهنگ اسداللهی در پایان قاچاق کالا را یکی از عوامل توقف تولید داخل دانست و گفت: پلیس در زمینه مبارزه با قاچاق کالا، با برنامه ریزی دقیق و به کارگیری توان حداکثری خود سعی در تحقق فرامین مقام معظم رهبری و تقویت تولید ملی دارد.

 برخورد پیکان وانت با 5 عابر پیاده 

رئیس پلیس راه استان از برخورد یک پیکان وانت با 5 عابر پیاده در بلوار امامزاده عبدالله شهرکرج خبر داد و گفت: متاسفانه در این حادثه یکی از عابران فوت و 4 عابر دیگر به شدت مصدوم شده اند.
 به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "رضا گودرزی" با اعلام این خبر بیان داشت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی مبنی بر وقوع یک تصادف منجر به فوت در بلوار امامزاده عبدالله کرج، بلافاصله گشت پلیس راه ماهدشت به محل حادثه اعزام شد.
وی افزود: با حضور ماموران در محل حادثه مشخص شد که یک دستگاه خودرو پیکان وانت به دلیل نامشخصی با 5 عابر پیاده که در حال عبور از عرض خیابان بوده اند برخورد کرده است.
رئیس پلیس راه استان البرز اظهار داشت: متاسفانه در این حادثه یکی از عابران به دلیل شدت صدمه وارده در دم فوت و 4 نفر دیگر مجروح شده اند.
این مقام انتظامی با بیان اینکه حال 2 نفر مصدومان حادثه نامساعد گزارش شده است، یادآور شد: علت تامه حادثه توسط کارشناسان پلیس راه در دست بررسی است.
سرهنگ "گودرزی" در پایان خاطرنشان کرد: در این زمینه پرونده تشکیل و برای انجام مراحل قانونی به مراجع ذی ربط ارسال شد.
https://sedayesanatgar.ir/vdcakmny149na.5k4.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما