کد مطلب : ۵۰
plusresetminus
صدای صنعتگر- رئیس اتاق اصناف استان البرز گفت: فعالیت کلیه مشاغل در استان البرز به غیر از تالار پذیرایی و مراکز عرضه قلیان در بدون محدودیت در حال انجام است.
تمامی مشاغل به‌جز تالارهای پذیرایی و مراکز عرضه قلیان در استان البرز مجوز فعالیت دارند

 به گزارش صدای صنعتگر، بهروز حصاری  در مورد وضعیت فعالیت اصناف مختلف در استان البرز اظهار داشت: با توجه شیوع بیماری کرونا در استان البرز فعالیت کلیه مشاغل به غیر از تالارهای پذیرایی و مراکز عرضه قلیان آزاد است.
وی با بیان اینکه از ابتدای شیوع بیماری کرونا اصناف دچار مشکلات بسیاری شدند، افزود: در پیک شیوع این ویروس منحوس تعداد زیادی از صنوف تعطیل شدند.
رئیس اتاق اصناف استان البرز با اشاره به اینکه اصناف در فشارهای سخت اقتصادی نیز با ستاد مبارزه با ویروس کرونا همراهی کردند، بیان کرد: در محدودیت‌های اخیر شاهد این بودیم که 98 درصد از اصناف مصوبات ستاد کرونا را رعایت کردند.
حصاری با تشکر از همراهی اصناف در اجرای شیوه نامه‌های بهداشتی ، تصریح کرد: امیدواریم تا ریشه‌کن شدن این ویروس منحوس اصناف همچنان شیوه نامه‌های بهداشتی را رعایت کنند.
وی با عنوان اینکه اصناف یکی از گروه‌های در معرض خطر ابتلا به این بیماری هستند، خاطر نشان کرد: امیدواریم تمام مردم رعایت این شیوه نامه‌ها را داشته باشند تا هم از خود و هم از دیگران در برابر این بیماری محافظت شود.
 
https://sedayesanatgar.ir/vdca1.nm449nwkk5.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما