کد مطلب : ۵۴۷
plusresetminus
نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: یکی از موضوعاتی که شهرک های صنعتی اشتهارد بزودی با آن مواجه می شوند، تامین نیروی کار است.
حجم بالای اشتغالزایی در اشتهارد بیش از تقاضای کار در استان است/تامین گاز البرز تا ۵۰ سال آینده تضمین می شود
به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری البرز، شهبازی در بازدید از روند تکمیل پروژه گاز بوئین زهرا به کرج و افتتاح یک واحد تولیدی در شهرک صنعتی کوثر اشتهارد که روز سه شنبه صورت گرفت، افزود: انتقال گاز از خط لوله بویین زهرا به کرج یکی از بزرگترین پروژه های استان و کشور محسوب می شود.

وی ادامه داد: بر این اساس خط لوله ۳۰ اینچی با هدف تامین گاز پایدار برای استان البرز پیش بینی شد و این پروژه با سرعت روند تکمیل را طی کرد.

شهبازی گفت: شبکه توزیع گاز استان البرز بسیار ناپایدار بود و بویژه در ایام سرد سال با چالش هایی مواجه بودیم از این رو از اواخر سال ۹۷ این پروژه کلید خورد تا اسباب آرامش مردم البرز فراهم شود.

وی افزود: فاز اول پروژه رو به اتمام است و تا به این مرحله بیش از هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار صرف شده است.

استاندار البرز گفت: علاوه بر تضمین ۵۰ ساله تامین گاز خانگی و صنعتی استان،  برای راه اندازی نیروگاه های کوچک مشکل تامین گاز داریم که با تکمیل این پروژه، موانع برطرف خواهد شد.

وی همچنین در حاشیه افتتاح یک واحد تولیدی، افزود: بسیار خرسندم که تلاش ها و پیگیری ها به نتیجه رسید و شهرک های صنعتی اشتهارد از ممنوعیت شعاع ۱۲۰ کیلومتر خارج شدند.

شهبازی با بیان اینکه ۹۰ واحد صنعتی در شهرک صنعتی کوثر مستقر هستند، گفت: با تحقق این امر بسیاری از واحد‌های تولیدی و صنعتی فعالیت خود را تقویت کرده و یا از سر گرفتند که بواسطه این امر شاهد اشتغالزایی گسترده ای در این شهرک ها هستیم.

وی افزود: در آغاز عملیات اجرایی بسیاری از این واحدها حضور داشتیم و اکنون نیز شاهد راه اندازی آنها هستیم و در مجموع در این دو واحد بیش از دو هزار نفر مشغول به کار می شوند.
نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: هر کدام از شوراهای اسلامی شهر، شهردار منتخب خود را اعلام کردند بی درنگ استعلامات لازم را گرفته و حکم را امضا کردم، چراکه نباید مردم و توسعه شهر معطل خدمات بمانند.

 شهبازی همچنین در دیدار با شهرداران و اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستا در اشتهارد که روز سه شنبه صورت گرفت، ضمن تسلیت ایام عزاداری امام حسین (ع) و گرامیداشت هفته دفاع مقدس، افزود: اشتهارد سابقه کهنی در مدنیت و شهرنشینی دارد و مفاخر انقلابی و دینی فراوانی را در خود جای داده است.

وی ادامه داد: سند آمایش سرزمین در البرز با بهره گیری از نخبگان دانشگاهی، سیاسی و اجتماعی تدوین شد و تمامی مسائل استان در این سند مد نظر قرار گرفت.

شهبازی گفت: صنایع اشتهارد حق بزرگی بر گردن کشور دارند از این رو باید مردم این شهرستان نیز مورد توجه ویژه ای قرار گیرند، بر این اساس از ابتدای مسئولیتم طی برنامه ریزی های دقیق اشتهارد و طالقان را بعنوان شهرستان های کمتر برخوردار مورد توجه ویژه اعتباری قرار دادم.

وی افزود: فرمانداران و شهرداران باید ارتباطی تنگاتنگ با یکدیگر داشته باشند چراکه مسائل و دغدغه های مشترکی در جهت رضایتمندی مردم دارند.

استاندار البرز گفت: هر کدام از شوراهای اسلامی شهر، شهردار منتخب خود را اعلام کردند بی درنگ استعلامات لازم را گرفته و حکم را امضا کردم، چراکه نباید مردم و توسعه شهر معطل خدمات بمانند.

وی افزود: اگر هر مسئولی به وظایف خود آگاه باشد، بسیاری از مشکلات ایجاد نخواهند شد و باید در نظر داشته باشیم در مقابل تمامی مردم فارغ از هر گرایشی مسئول هستیم.

شهبازی گفت: نقشه راه ما برای ساخت و ساز، سند آمایش سرزمین است از این رو نباید اجازه دهیم که بنایی غیرمجاز ایجاد شود تا برای جبران خلاف آن جلسه ای برگزار شود.
https://sedayesanatgar.ir/vdcjfaeizuqex.sfu.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین اخبار