کد مطلب : ۵۶۲
plusresetminus
رئیس کمیسیون گردشگری و اقتصاد هنر اتاق بازرگانی استان البرز از آمادگی هتل کیمیای طالقان برای خدمات دهی به سازمانها و ارگان‌های  این استان خبر داد. 
آمادگی هتل کیمیای طالقان برای خدمات دهی به سازمان‌ها و ارگان‌های استان البرز

شادی حاضری در بازدید از  امکانات و ظرفیت‌های هتل کیمیای طالقان اظهار داشت: هتل کیمیا طالقان به مدیریت جناب آقای امین غرقی از اعضا جدید کمیسیون گردشگری و اقتصاد هنر اتاق بازرگانی البرز  از امکانات بسیار خوبی و ویژه ای برای خدمات دهی به مسافران برخوردار است.
وی افزود: این هتل چشم اندازبسیار زیبایی به سمت دریاچه طالقان دارد که در نوع خود بی نظیر است.
رئیس کمیسیون گردشگری و اقتصاد هنر اتاق بازرگانی استان البرز با بیان اینکه هتل کیمیا لذت اقامت برای آن دسته از گردشگرانی است که با رزرو هتل در طالقان به این شهرستان واقع در البرز مراجعه می کنند، بیان کرد: بعد از دو سال ،  فاز اول هتل کیمیا طالقان به بهره برداری رسیده است.
حاضری با اشاره به اینکه هتل کیمیا در ۹۰ کیلومتری کرج در منطقه کلوندر طالقان واقع شده است ، ادامه داد: این هتل شامل ۳۰ اتاق و ۴ سوئیت ، رستوران ،کافی شاپ  و پذیرای ۱۲۰ نفر مسافر است، باشگاه ورزشی، استخر، کافه روباز هتل و پارک کودکان  این مجموعه زیبا در حال احداث می‌باشد.
وی با بیان اینکه  بر اساس صحبتی که با آقای غرقی داشتم این مجموعه آماده همکاری و تفاهمنامه با ارگان‌های دولتی و خصوصی با شرایط ویژه است،گفت: اعضا محترم کمیسیون گردشگری اتاق بازرگانی البرز در جلسه گذشته ،پیشنهادات خوبی نسبت به همکاری با مدیریت هتل کیمیا داشته اند .
انتهای پیام/
https://sedayesanatgar.ir/vdcgrx9n4ak93.pra.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما