کد مطلب : ۵۶۵
plusresetminus
مدیر کل استاندارد البرز گفت: رتبه پنجم در تعداد واحدهای تولیدی دارای پروانه استاندارد در اختیار استان است.
البرز پیشرو در استانداردسازی

به گزارش صدای صنعتگر امیرحسین محتشم گفت: استان البرز بیش از سیزده درصد از صنعت کشور را به خود اختصاص داده است با تعداد هزار و ۵۳۸ واحد مشمول استاندارد که هزار و ۴۴۴ واحد تولیدی فعال و مابقی غیرفعال هستند.

وی در ادامه افزود: از ۱۴۴ واحد فعال ۸۳۷ واحد دارای پروانه استاندارد و ۶۰۷ واحد نیز بدون پروانه استاندارد هستند که شرایط کرونا موجب شده، بسیاری از واحد‌ها غیرفعال و بدون تولید باشند.
رییس اداره استاندارد البرز گفت: استان یکی از قطب‌های فناوری کشور و پیشرو در ایران است و در تولیدات دارو نیز جایگاه بالایی در کشور داریم.
محتشم افزود: در سه سال گذشته از لحاظ واحد‌های برتر و نمونه کشوری ۲ عنوان اول، یک عنوان دوم را کسب کردیم  و امسال نیز با ۵ واحد برتر و نمونه در جایگاه دوم قرار داریم.
وی در خصوص بالابر‌ها و تله کابین پیست بین المللی دیزین هم گفت: پیست بین المللی دیزین دارای ۷ کابل راه است که همه ۷ کابلراه، غیر استاندارد می‌باشد و اکنون منتظر رای کمیسیون هستیم تا نظر نهایی را اعلام کنیم.
رییس اداره استاندارد البرز افزود: به هیچ واحد تولیدی که پروانه استاندارد دریافت نکرده باشد اجازه تولید و عرضه کالا به بازار را نخواهیم داد و با تخلفات تولید زیرزمینی در صورت مشاهده برخورد خواهیم کرد.
محتشم گفت: طرح بازرسی از آسانسور‌های مکان‌های عمومی نیز به شدت اجرا می‌شود و اگر به موردی برخوردیم که شرایط استاندارد را نداشته باشد حتما آن را پلمپ می‌کنیم.
محتشم افزود: با بازرسی از جایگاه‌های سوخت که به همراه شرکت نفت و تعزیرات داشتیم هیچ نوع کم فروشی مشاهده نشده است.
https://sedayesanatgar.ir/vdcjfieizuqem.sfu.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما