کد مطلب : ۵۸۰
plusresetminus
رئیس سازمان جهادکشاورزی استان تهران در بازدید از نمایشگاه کشاورزی آی فارم گفت: نمایشگاه کشاورزی آی فارم آخرین توانمندی های بخش های کشاورزی را ارائه کرده است.
رئیس جهادکشاورزی استان تهران: چهارمین نمایشگاه آی فارم آخرین توانمندی های بخش کشاورزی را به نمایش گذاشت/ مسئولان کشاورزی به نمایشگاه بیایند
به گزارش صدای صنعتگر ایوب فصاحت با بیان اینکه نمایشگاه ها محل عرضه توانمندی های بخش خصوصی و دولتی هستند گفت: یکی از مهمترین وظایف مسئولان حضور در نمایشگاه ها است و باید هر مسئولی از آخرین دستاوردها و تکنولوژی های حوزه خود با خبر باشد و نمایشگاه ها به خوبی می تواند این توانمندی ها را به منثه ظهور در بیاورند.
 وی با بیان اینکه استان تهران از نظر سطح زیرکشت در کشور در رده بیستم اما در میزان تولید در رده سوم است گفت: یارانه ای که در کشور به کود شیمیایی داده می شود بسیار پایین است زیرا تمامی کشورها حتی کشورهای توسعه یافته هم به میزان قابل توجهی از کودهای شیمیایی استفاده می کنند.
رئیس سازمان جهادکشاورزی استان تهران ادامه داد: با توجه به قیمت بسیار بالای کودهای شیمیایی میزان استفاده و مصرف این کودها در کشور بسیار کاهش یافته و این اتفاق سبب کاهش قابل توجه محصولات کشاورزی می شود.
نمایشگاه آی فارم با رویکرد مکانیزاسیون و صنعتی سازی کشاورزی در زمینه‌های ماشین‌آلات و ادوات کشاورزی، زراعی و باغبانی، پهپادها، نهاده‌ها (سم، کود، بذر)، تجهیز و هوشمندسازی گلخانه، سیستم‌های آبیاری، مکانیزاسیون دام و طیور، خدمات و صنایع وابسته به عنوان یکی از مهمترین رویدادهای تجاری در سطح منطقه برگزار می شود.
چهارمین نمایشگاه بین المللی ماشین ها، ادوات، تجهیزات، پهپادها و نهاده های کشاورزی، باغبانی، گلخانه و سامانه های نوین آبیاری 11 الی 14 آبان ماه و از ساعت 10 صبح الی 17 عصر در نمایشگاه بین المللی شهر آفتاب آماده میزبانی از بازدیدکنندگان است.
https://sedayesanatgar.ir/vdcgrz9n4ak97.pra.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما