کد مطلب : ۵۹۲
plusresetminus
عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی البرزگفت: به منظور تجلیل از کارآفرینان برتر در آینده ای نزدیک نخستین جشنواره کارآفرینی استان تحت عنوان جشنواره فاتح برگزار خواهد شد.
عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی البرز:نخستین جشنواره کارآفرینی در البرز برگزار می شود/ تجلیل از کارآفرینان برتر در جشنواره فاتح 
به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان البرز، جعفر سلیمانی در نخستین جلسه شورای سیاست گذاری جشنواره فاتح که با حضور جمعی  از اهالی فرهنگ و فعالان اقتصادی برگزار شد، اظهار داشت: در این نشست  افرادی که به نحوی در گذشته با مرحوم محمدصادق فاتح یزدی در ارتباط بوده و تجاربی از حضور و خدمت در کنار وی داشتند، مطالبی را در مورد این شخصیت اثرگذار کرج مطرح کردند.
وی با بیان اینکه مرحوم فاتح الگوی کارآفرینی و یک گنج پنهان در استان است که متاسفانه توجه به وی مغفول مانده است ، گفت: تصمیم کارآفرینان استان این است که زیرساخت و فضای مناسبی به منظور تقدیر و تشکر از افراد فعال در حوزه کارآفرینی ایجاد شود‌.
عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی البرز و رئیس شورای سیاست گذاری جشنواره فاتح بیان کرد: نام مرحوم فاتح بزرگ و ارجمند که شخصی درخشان در حوزه کارآفرینی در کشور است، می تواند کمک کند که در قالب جلسات متعدد شورای سیاست گذاری  جشنواره فاتح بتوانیم رویداد عظیمی را در استان خلق کنیم.
به گفته سلیمانی یک هدف مهم از برگزاری جشنواره فاتح این است که از کارآفرینان برتر استان البرز که در حوزه کارآفرینی و  ایجاد اشتغال تلاش کرده اند، به نحو شایسته ای تقدیر شود.
وی با اشاره به اینکه نمونه جشنواره فاتح البرز در راستای گرامیداشت مقام و جایگاه کارآفرینان در تهران تحت عنوان جشنواره امین الضرب برگزار شده است، بیان کرد: ما نیز در اتاق بازرگانی البرز از سال های گذشته به دنبال تعریف زیرساخت مناسب برای تجلیل از کارآفرینان بوده ایم و این جشنواره بدین منظورپایه ریزی شد.
رئیس شورای سیاست گذاری جشنواره فاتح با اشاره به اینکه در قالب جشنواره فاتح از کارآفرینانی تجلیل شود که به شایستگی الگوی عملکردی، اخلاقی جوانان در حوزه کارآفرینی و استارت آپی هستند، گفت: مصداق اصلی این شخصیت‌های مهم مرحوم فاتح است که ثمره‌های خیر فعالیت‌های این بزرگمرد در نقاط مختلف کشور به ویژه البرز دیده می‌شود.
وی با این توضیح که مرحوم فاتح کار و کارآفرینی را از البرز شروع کرد، افزود: برنامه ریزی برگزاری جشنواره فاتح را باید هر چه زودتر پیش ببریم و در آینده ای نزدیک شاهد انجام آن به عنوان نخستین جشنواره کارآفرینی استان باشیم.
https://sedayesanatgar.ir/vdcjf8eizuqeh.sfu.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما