کد مطلب : ۶۷۹
plusresetminus
مدیرکل تعاون،کارورفاه اجتماعی استان البرز از راهیابی 393 پرونده به مرحله داوری جشنواره امتنان از کارگران،گروه های کار و واحدهای نمونه استان به مرحله ارزیابی و داوری برای انتخاب گزینه های نهایی خبر داد.
راهیابی 393 پرونده به مرحله داوری جشنواره امتنان از کارگران،گروه های کار و واحدهای نمونه استان البرز

حسین فلاح نژاد در خصوص ثبت نام نخبگان جامعه کار وتولید در جشنواره 1400 گفت : از مجموع ثبت نام‌های صورت گرفته در سامانه الکترونیکی  معرفی شده وزارت تعاون،کارورفاه اجتماعی تعداد  328 نفر کارگر ، سی گروه کار و 35 واحد تولیدی در این جشنواره در البرز ثبت نام نموده اند .
وی بیان کرد: فرایند ثبت نام جشنواره امتنان از نخبگان جامعه کار و تولید استان البرز از ۲۶ مهر آغاز شده و تا 15 آذر ماه سالجاری  از طریق سایت اینترنتی emtenan.mcls.gov.ir انجام پذیرفت.
فلاح نژاد  با اشاره به معرفی برگزیدگان جشنواره نخبگان جامعه کار و تولید استان در اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ در هفته کار و کارگر اظهار کرد : داوری مرحله استانی سی و سومین دوره جشنواره امتنان از نخبگان جامعه کار و تولید به اتمام رسیده است.
وی ابراز کرد : نمایندگان سازمان جهاد کشاورزی، اداره کل فنی و حرفه‌ای، سازمان صنعت، معدن و تجارت استان و اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مسئولیت داوری این جشنواره را برعهده داشتند.
مدیر کل تعاون ،کارورفاه اجتماعی البرز  افزود : از میان برگزیدگان استانی در حوزه کارگران،گروه های کار و واحدها تولیدی نمونه مواردی که دارای شرایط احراز رتبه کشوری گردند از سوی وزارت متبوع ارزیابی و انتخاب و در هفته کارگر بصورت ملی با حضور مسئولین کشور ی معرفی و تجلیل خواهند شد.
فلاح نژاد خاطر نشان کرد : فرهنگ‌سازی، تشویق و تقویت روحیه کار و تلاش در نیروهای مولد، متخصص، مخترع و مبتکر کشور، فراهم کردن زمینه‌های لازم برای تبادل و به اشتراک گذاری اطلاعات، تجارب، دانش و مهارت های علمی و تجربی در جامعه کار و تولید، تشویق جامعه کار و تولید به بهره گیری از الگوی ایرانی- اسلامی کار، تکریم و تجلیل از فعالان و نخبگان عرصه کار و تولید از اهداف برگزاری این جشنواره است.
شایان ذکر است جشنواره امتنان از کارگران ،گروههای کار و واحدهای تولیدی نمونه(نخبگان جامعه کار وتولید) همه ساله در هفته کارگر (5 لغایت 12 اردیبهشت ماه) برگزار و از برگزیدگان استانی وکشوری  جامعه کار و تولید در تجلیل می‌شود.
 
 
https://sedayesanatgar.ir/vdcfi1dvaw6de.giw.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما