کد مطلب : ۶۸۱
plusresetminus
مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان ، روستاییان و عشایر با حضور در منطقه عشایری گلدره شهرستان نظرآباد ضمن بازدید و گفتگو با عشایر این منطقه از بیمه رایگان عشایر این منطقه خبر داد.
عشایر منطقه گلدره رایگان بیمه اجتماعی می شوند 

 به گزارش روابط عمومی صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان ، روستاییان و عشایر در این بازدید که مدیرکل روابط عمومی صندوق ، مدیر کل تعاون کار ، رفاه اجتماعی استان ، مدیرکل امورعشایری استان و مدیر صندوق دراستان البرزحضور داشتند برقراری مدیرعامل صندوق گفت : براساس منویات مقام معظم رهبری و تاکید بر حضور میدانی برای حل مشکلات مردم از این منطقه بازدید و مشکلات بیمه ای مردم بررسی شد . وی با اشاره به تکلیف قانونی صندوق گفت : این صندوق با هدف ارائه خدمات بیمه اجتماعی بلندمدت برای آحاد جامعه به ویژه افراد کم برخوردار تاسیس شده است .
برقراری افزود : کلیه اهالی این منطقه که فاقد پوشش بیمه ای هستند و شرایط عضویت در صندوق را دارند می توانند عضوء صندوق  شوند و حق بیمه آنها در سال اول توسط صندوق پرداخت می شود .
مدیرعامل صندوق عنوان کرد : مشکلات درمانی عشایر این منطقه هم از طریق دفترچه سلامت مرتفع خواهد شد .
برقراری افزود : با عضویت این افراد در صندوق در آینده می توانند همانند سایر اقشار بر اساس اصل 29 قانون اساسی از مزایای بازنشستگی ، ازکارافتادگی و مستمری بازماندگان برخوردار شوند .
https://sedayesanatgar.ir/vdciczaq2t1av.bct.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما