کد مطلب : ۶۸۳
plusresetminus
رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان البرز از آغاز ارائه خدمات رایگان اتاق بازرگانی البرز به صنعتگران در شهرکهای صنعتی خبر داد.
ارائه خدمات رایگان اتاق بازرگانی البرز به صنعتگران در شهرکهای صنعتی آغاز شد
به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان البرز، پرهام رضایی با اشاره به نقش مهم اتاق بازرگانی در تسهیل گری و حمایت از بخش خصوصی اظهار کرد: در این راستا نظارت بر کیفیت خدماتی که به فعالان اقتصادی ارائه می شود را یک اولویت می دانیم.

وی با اشاره به ضرورت آگاهی بخشی به تولیدکنندگان و صنعتگران استان در زمینه خدماتی که به منظور بهبود محیط کسب و کار از سوی اتاق بازرگانی به آنها ارائه می شود، گفت: عمده فعالیتهای تولیدی البرز در ۱۱ شهرک صنعتی این استان در حال انجام است و برای بهبود فعالیت‌های اقتصادی استان بر تعامل بیشتر با این شهرکها متمرکز شده ایم.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان البرز در ادامه با مهم برشمردن حل مشکلات دیرینه حوزه صنعت استان در بخش‌های زیرساختی از جمله آب، برق و گاز گفت: پیگیری این مسائل در کنار جستجوی راهکار رفع مشکلات واحدهای صنعتی تحت تملک بانکها، تامین و ساماندهی نیروی کار و توجه به حل مسئله تولیدکنندگان در زمینه تامین مواد اولیه و یا بروز رسانی دستگاه و ماشین آلات فرسوده از جمله اقدامات مد نظر اتاق بازرگانی البرز است.

وی در بخش دیگری با بیان اینکه در ارتباط با راه اندازی دفاتر اتاق بازرگانی البرز در شهرکهای صنعتی استان رویکرد مهمی از خردادماه امسال با جدیت دنبال شده است، افزود: در فاز نخست فعالیت اتاق بازرگانی البرز در 4 شهرک صنعتی اشتهارد، کوثر ، سیمین دشت و هشتگرد آغاز شده است.

رضایی با تاکید بر اهمیت ارائه خدمات رایگان در حوزه‌های مختلف به صنعتگران استان البرز گفت: بخش قابل توجهی از مدیران صنعتی استان به دلیل عدم عضویت در اتاق بازرگانی از بسیاری خدمات ارائه شده به فعالان اقتصادی در درون این تشکل بخش خصوصی اطلاع کافی ندارند و اکنون برای تعامل بیشتر با حوزه صنعت استان بخشی از خدمات رایگان اتاق را از درون شهرک های صنعتی عملیاتی خواهیم کرد.

وی ادامه داد: در جلسات متعدد برگزار شده در محل اتاق بازرگانی البرز با حضور صنعتگران فعال در شهرک های صنعتی استان از جمله اشتهارد و کوثر آن ها را به استفاده از خدمات و ظرفیت های اتاق از جمله اخذ کارت عضویت تشویق کرده ایم، اما در حال حاضر آغازگر فصل جدیدی از تعامل با صنایع البرز در قالب ارائه خدمات در درون شهرک‌های صنعتی هستیم.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی البرز عنوان کرد: مشاوره جهت اخذ کارت‌های عضویت و بازرگانی و یا تمدید آن، صدور گواهی از مبداء، استفاده از نظرات مشاوران اتاق در حوزه امور مالیاتی، بانکی، تامین اجتماعی، گمرکی و حقوقی بخش هایی از خدمات رایگان ارائه شده از سوی اتاق بازرگانی البرز به مدیران مجموعه‌های تولیدی فعال در شهرک های صنعتی استان است.

وی با بیان اینکه در امور حقوقی و داوری نیز در قالب خدمات اتاق بازرگانی البرز در شهرک های صنعتی به مراجعه کنندگان مشاوره های لازم ارائه می شود، افزود: با توجه به افزایش سطح تعاملات با کشورهای خارجی جهت اعزام و یا میزبانی از هیات های تجاری و از طرفی اهمیت تمرکز بر افزایش توان صادراتی استان مشاوره لازم در حوزه بین الملل و تجارت خارجی نیز در درون شهرکهای صنعتی البرز به متقاضیان ارائه خواهد شد.

به گفته رضایی با توجه به ظرفیت ایجاد شده در ساختمان اتاق بازرگانی البرز برای ضبط برنامه های رادیویی و تلویزیونی در استودیو فاتح، برنامه های مختلفی با حضور صنعتگران استان برای طرح درخواست‌های آن ها و انعکاس آن به مسئولان دولتی اثر گذار در حوزه اقتصادی استان مدنظر است.

وی در ادامه گفت: در فازهای بعدی راه اندازی دفاتر اتاق بازرگانی البرز در دیگر شهرک‌های صنعتی استان اجرایی خواهد شد و این فعالیت‌ها به یقین نقش مهمی در تسریع پیگیری حل مسائل و مشکلات مختلف بخش‌های تولیدی و صنعتی البرز در سطح جلسات درون استانی و ملی دارد.
https://sedayesanatgar.ir/vdcakeni149na.5k4.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما