کد مطلب : ۶۹۲
plusresetminus
نماینده عالی دولت در استان البرز طی پیامی چهل و سومین سالگرد پیروزی باشکوه انقلاب اسلامی ایران را تبریک گفت.
پیام تبریک استاندار البرز به مناسبت  سالگرد پیروزی انقلاب
به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری البرز، مجتبی عبداللهی در پيامي فرا رسيدن چهل و سومين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي را تبريك و تهنيت گفت.
متن پيام دكتر مجتبی عبداللهی به شرح زير است:

انقلاب شکوهمند اسلامی ایران به عنوان رویدادی ماندگار در تاریخ معاصر منطقه خاورمیانه و جهان، نمایانگر اتحاد و بصیرت ملتی آگاه، مقاوم و شکست ناپذیر در برابر امپریالیسم و کشورهای استعمارگر دوران با پیروی و استعانت از رهبری حضرت امام خمینی(ره) و در ادامه آن حضرت آیت الله خامنه ای (مدظله العالی) است.

امسال در حالی چهل‌ و سومین سال پیروزی انقلاب را جشن میگیریم که نظام جمهوری اسلامی اقتدار و عزت خود را با اتکا و باور بر توانمندی های جوانان و متخصصان بومی با حفظ ارزش ها و اصول دینی و انقلابی که نظام مقدس جمهوری اسلامی بر اساس آن بنیان نهاده شده است، فصل نوینی در مناسبات و مراودات بین المللی  گشوده و بدون اتکا به قدرت های جهانی و استکباری، سیاست ها و راهبردهای اساسی خود را مقتدرانه به پیش می برد.

اينجانب ضمن عرض تبريك و گراميداشت ياد و خاطره رهبر كبير و بنیانگذار انقلاب اسلامی ،حضرت امام خميني(ره) و  شهداي والامقام انقلاب اسلامي را به همه فجرآفرينان و ملت شريف ايران تبريك و تهنيت عرض مي‌كنم.

مجتبی عبداللهی
استاندار البرز
https://sedayesanatgar.ir/vdcakuni149no.5k4.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما