کد مطلب : ۶۹۳
plusresetminus
نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: طی 3 ماه مجموع مدیران اجرایی استان البرز 8 هزار دیدار مردمی داشته اند و بنده نیز بعنوان استاندار در قالب دیدارهای مردمی روزهای سه شنبه حدودا با 500 تن به صورت چهره به چهره دیدار و گفتگو داشته ام.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری البرز، مجتبی عبداللهی در جلسه هم اندیشی نهاد ریاست جمهوری درخصوص ارتباطات مردمی استانداران سراسر کشور که روز یکشنبه به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، طی ارائه گزارشی افزود: طبق راهبردهای دولت مردمی سیزدهم دیدارهای چهره به چهره با مردم شریف استان به طروق مختلف در دستور کار قرار گرفته است.
وی ادامه داد: سه شنبه هر هفته بعنوان نماینده عالی دولت در استان با اقشار مختلف مردم دیدار و گفتگو دارم و طی ابلاغی از فرمانداری ها، دستگاه های اجرایی و شهرداری های استان خواسته ام که این اقدام را در دستور کار خود قرار دهند.
عبداللهی گفت: همچنین هر هفته با همراهی جمعی از مدیران استان در نمازهای جمعه نقاط مختلف استان حاضر می شویم و پس از اقامه نماز در میز خدمت حضور می یابیم و از نزدیک با مردم وارد گفتگو می شویم.
وی افزود: در این دیدارها مشکلات و مطالبات مردمی را از نزدیک مورد بررسی قرار می دهم و برای حل آنها چاره امدیشی کرده و دستور لازم را صادر می کنم و روند رسیدگی به آنها نیز توسط اداره کل بازرسی استان نظارت می شود.
استاندار البرز گفت: سلسله دیدارهایی نیز با گروه های مختلف اجتماعی، سیاسی، فرهنگی و... مانند هنرمندان، سازمان های مردم نهاد، احزاب فعال قانونی، فعالان اقتصادی و... برگزار شده است.
وی افزود: ارتباط نزدیک با مردم دستاوردهای بسیاری داشته که می توان آگاهی از مشکلات بطن جامعه و اقشار آسیب پذیر و همچنین فسادستیزی در بدنه دستگاه ها، اختلال در رسیدگی به مطالبات مردمی را نام برد.
عبداللهی اضافه کرد: مسئولان سایر قوا در استان نیز به تبع از این اقدام دیدارهای خود را گسترده تر کرده اند و در مجموع هم افزایی بسیار خوبی بین مسئولان قوا در استان البرز وجود دارد.
وی گفت: ضرورت دارد که برای تسهیل و تسریع در ارتباط با مردم، بسترهایی همچون سامد (سامانهارتباطات مردمی دولت) با شماره 111 بروز رسانی شود و ساختار نوینی داشته باشد.
استاندار البرز افزود: طی 3 ماه مجموع مدیران استان البرز 8 هزار دیدار مردمی داشته اند و بنده نیز بعنوان استاندار در قالب دیدارهای مردمی روزهای سه شنبه حدودا با 500 تن به صورت چهره به چهره دیدار و گفتگو داشته ام.
https://sedayesanatgar.ir/vdcbufb0prhb9.iur.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما