کد مطلب : ۶۹۴
plusresetminus
رئیس اتاق بازرگانی البرز در بازدید از نخستین نمایشگاه دستاوردها و توانمندی های جهادی کشور گفت: با معرفی محصولات ایرانی در چنین نمایشگاه هایی به رشد و شکوفایی صادرات کشور کمک می شود.
نمایشگاه دستاوردها و توانمندی های جهادی کشور فرصتی برای رشد و شکوفایی صادرات ایران است
به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان البرز، پرهام رضایی در بازدید از نخستین نمایشگاه دستاوردها و توانمندی های جهادی کشور که از ۲۴ بهمن ماه سال جاری و به مدت سه روز در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) تهران برگزار شد، اظهار کرد: فعالان اقتصادی البرز نیز در کنار دیگر استان های کشور با ارائه بخشی از تولیدات و محصولات مختلف از جمله دستاوردهای حوزه صنعت در این نمایشگاه حضور داشتند.

وی با اشاره به فعالیت بیش از ۳۵۰۰ واحد صنعتی در البرز گفت: در غرفه نمایشگاهی مشترک شرکت شهرکهای صنعتی و اتاق بازرگانی البرز بیش از ۶۰ محصول تولیدی از برندهای مختلف فعال در این استان نمایش داده شد.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی البرز گفت: در کنار معرفی تولیدات برندهای البرز، برخی واحدهای صنعتی بزرگ این استان نیز در غرفه هایی مجزا به معرفی محصولات خود پرداختند.

وی با بیان اینکه حدود دو سال است که تحت تاثیر شیوع کرونا برگزاری نمایشگاه های مختلف در کشور کمرنگ شده است، گفت: اکنون با برگزاری نمایشگاه دستاوردها و توانمندی های جهادی فرصتی دست داد تا مجدد شاهد مشارکت و حضور فعالان عرصه اقتصادی در معرفی ظرفیت های داخلی کشورمان باشیم.

رضایی در ادامه اظهار امیدواری کرد که در سال های آتی با بهتر شدن شرایط جامعه در برابر رخدادهایی مانند بیماری کرونا شاهد پویایی هرچه بیشتر برگزاری نمایشگاه هایی از قبیل معرفی توانمندی های تولیدی ایران باشیم.

وی افزود: انتظار می رود که از سال آینده برای برگزاری هرچه باشکوه تر نمایشگاه دستاوردها و توانمندی های جهادی کشور، در قالب اطلاع رسانی و تبلیغات بیشتر شاهد حضور فعال جهادگران عرصه تولید و شکوفایی اقتصادی در این نمایشگاه و به تبع آن استقبال پر شور بازدیدکنندگان باشیم.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع  معادن و کشاورزی استان البرز با اشاره به اهمیت برگزاری نمایشگاه های مختلف از جمله دستاوردها و توانمندی های جهادی کشور عنوان کرد: برپایی چنین نمایشگاه هایی موجب می شود که فعالان اقتصادی کالاهای تولیدی مجموعه های خود را به نمایش بگذارند و از سویی با معرفی این محصولات به عموم بازدیدکنندگان از جمله نمایندگان شرکت های خارجی به رشد و شکوفایی صادرات کشورمان کمک می شود.

نخستین نمایشگاه دستاوردها و توانمندی های جهادی کشور روز بیست و چهارم بهمن ماه سال جاری با حضور محسن رضایی معاون اقتصادی رئیس جمهور و محمدحسین سپهر رئیس هیات مدیره انجمن مدیریت جهادی کشور رسما آغاز به کرد و در مدت زمان برگزاری آن که با رعایت کامل شیوه نامه های  بهداشتی کرونا همراه بود، از شروع مراسم افتتاحیه تا آخرین ساعات برگزاری نمایشگاه بیش از 100 مقام ملی دولتی و بخش خصوصی از غرفه های مختلف آن بازدید کردند.
https://sedayesanatgar.ir/vdcca0qe82bqo.la2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما