کد مطلب : ۷۰۷
plusresetminus
کرج-رییس ستاد اربعین حسینی البرز گفت: هدف ستاد اربعین اجرای منویات مقام معظم رهبری است.
هدف ستاد اربعین اجرای منویات مقام معظم رهبری است
به گزارش صدای صنعتگر، امیررحمانی گفت: نگاهی که در ستاد اربعین وجود دارد نگاه تسهیل گرایانه است و امیدواریم بتوانیم نکات و موانعی که است به نحو احسن و در کوتاه مدت مرتفع کنیم.
وی ادامه داد: ماموریت هایی که به ما داده می شود بسیار حائز اهمیت است و نام ستاد اربعین است ولی با توجه به اقتضای زمان سیل، زلرله و کمک مومنانه و ...مواکب پیشتاز بودند و خود جوش فعالیت کردند و در برخی جاها از دولت هم جلوتر بودند.
وی همچنین با اشاره به گرامیداشت شهید سلیمانی خاطر نشان کرد: باید نگاه ویژه ای نسبت به ستاد و فعالیت های آن داشت و این نشان از نگاه بلندوالای شهید سلیمانی در خصوص تاسیس ستاد عتبات عالیات است.
وی اعتماد مردم را سرمایه ای برای ستاد خواند و تصریح کرد: مردم ما را امین می دانند تا نذورات شان را به اعتاب مقدسه برسانیم.
رحمانی در خصوص هدف ستاد اربعین اذعان داشت: هدف ما نگاه ویژه ای است که مقام معظم رهبری به ستاد دارند و بحث گسترش فرهنگ اهل بیت و مهدویت باید رد ستاد اربعین جا بیفتد و تا بتوانیم در تمامی زمینه ها بهترین خادمی را برای زائرین داشته باشیم.
وی همچنین با تاکید به انجام برنامه ریزی های لازم برای برگزاری و فعالیت مواکب در پیاده روی اربعین 1401 یادآور شد: امیدواریم با رفع موانع بتوانیم قبل از برگزاری اربعین زائرین و مواکب را اعزام کنیم و با همکاری دولت هم بتوانیم با موکب های عراقی هماهنگی خوبی داشته باشیم .
رییس ستاد اربعین حسینی البرز در پایان بااعلام خبر راه اندازی کمیته های ویژه برای برگزاری مراسم اربعین 1401 تاکید کرد: کمیته اعزام، بازرسی و فرهنگی و ... مختص اربعین راه اندازی می شود تا تمامی برنامه ها با برنامه ریزی انجام شود.
گفتنیاست؛ در پایان جلسه محمد زارع بنادکوکی به عنوان معاونت فرهنگی و مدیر روابط عمومی ستاد بازسازی عتبات عالیات البرز معارفه شد.
https://sedayesanatgar.ir/vdchtqnqd23nv.ft2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما