کد مطلب : ۷۱۲
plusresetminus
شهردار شهر جدید هشتگرد گفت: این مجموعه در 6 ماهه نخست سال 24 میلیارد تومان درآمد داشته است.
درآمد  ۲۴ میلیارد تومانی شهرداری شهر جدید هشتگرد در شش ماه/عیدی تمام افراد پرداخت شده است
به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، محسن اسوبار، عصر شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه که در سالن جلسات شهرداری شهر جدید هشتگرد برگزار شد، اظهار کرد: در روزهای پایانی هر سال عملیات لکه گیری آسفالت ، رنگ آمیزی المان ها، زیبا سازی معابر و دیگر اقدامات لازم در راستای تغییر چهره شهر و استقبال از سال جدید انجام می شود.

وی ادامه داد: امسال برای اولین بار کارناوال های شهری را در دستور کار خود قرار دادیم که به صورت عروسکی و جنگ های شادی برگزار می شود که البته برگزاری آن به دستورات و محدودیت هایی دارد که از سوی ستاد کرونای کشور اعلام می شود.

شهردار شهر جدید هشتگرد با اشاره به چلبش های مدیریت شهری  با شرکت عمران افزود: شهرداری در شهر جدید هشتگرد فرا قانونی عمل نمی کند و چارچوب کاری آن در قانون مشخص و تعریف شده است، از سویی در قانون شهرهای جدید اعلام شده که شرکت سازنده یعنی شرکت عمران موظف است زیرساختهای شهری را آماده و به شهرداری تحویل دهد.

اسوبار با بیان اینکه شهرداری با استقرار در یک شهر طبق قانون می تواند مجوز صادر کند، گفت: در این میان باید موارد قانونی لازم از سوی طرف هایی مانند شرکت عمران که در مراوده با شهرداری هستند به خوبی رعایت شود، به عنوان نمونه این شهرک بدون زیر ساخت نمی تواند فاز 3 و 7 را به ما تحویل دهد و ما هم طبق قانون نمی توانیم اینگونه آن شهرک ها را تحویل بگیریم.

وی با اشاره به انتقاداتی که شهروندان در خصوص عدم وجود سرویس های بهداشتی در ورودی شهر جدید هشتگرد دارند، گفت: انجام چنین پروژه هایی دستور حاکمیتی بوده و به تمام شهرداری ها از طرف استاندار البرز ابلاغ شده است، اما هنوز کار ساخت این سرویس های بهداشتی به اتمام نرسیده است.

شهردار شهر جدید هشتگرد با بیان اینکه در شهر نیازمند ایجاد فضاهای درمانی و تفریحی هستیم، افزود: اصلی ترین نیاز ما بحث ساخت یک بیمارستان است، متاسفانه کار احداث بیمارستان ۱۱۰ تخت خوابی شهر جدید هشتگرد به دلیل موافقت غیر اصولی متوقف شده  است.

وی با تاکید بر اهمیت به سرانجام رساندن موضوع تغییر نام شهر جدید هشتگرد، وضعیت احداث بیمارستان آن و همچنین جانمایی آرامستان این شهر عنوان کرد: با رسیدگی به این موارد مشکلات این شهر نیز حل می شود.

اسوبار با اشاره به اینکه موضوع گردشگری یکی از دغدغه های ما و مردم این شهر است، گفت: ساخت و تصب المانهای شهری در کنار توجه با مسئله بوم گردی در شهر جدید هشتگرد باید در دستور کار باشد تا این شهر بتواند رشد کند، قرار است به زودی در این شهر درحوزه گل و گیاه یک نمایشگاه دایر شود.

وی با بیان اینکه شهرداری شهر جدید هشتگرد در شش ماهه اول سال جاری بالغ بر ۲۴ میلیارد تومان درآمد داشته است، افزود: تا کنون بیشتر از دو برابر بودجه تخصیص خود کسب درآمد داشته ایم، تا امروز هیچ پرسنلی از ما طلبکار نیست وعیدی تمام افراد پرداخت شده است.

شهردار شهر جدید هشتگرد با اشاره به اینکه تغییر کاربری های صورت گرفته در این شهر مربوط به پنجمین دوره فعالیت شورای این شهر بوده است، عنوان کرد: اما در دوره ششم هیچ گونه تغییر کاربری نداشته ایم، در سال گذشته در ارتباط با برخی تغییر کاربری ها که شرکت عمران با مدیریت قبلی انجام داده است شکایتی را تنظیم کرده ایم و در حال پیگیری ان هستیم زیرا برخی از اماکن عمومی توسط این شرکت فروخته شده است.

وی با بیان اینکه در سال آینده احداث دریاچه مصنوعی در ضلع جنوبی بلوار ورزش ،احداث ساختمان جدید برای شهرداری و شورای شهر ، جانمایی زمین تنیس و مینی گلف در دستور کار است، گفت: در اقدامی دیگر نصب دوربین های پلاک خوان که مناقصه ان انجام شده نیز مدنظر داریم.

اسوبار ادامه داد: متاسفانه در حال حاضر محلی برای دپوی زباله در شهر جدید هشتگرد وجود ندارد و زیرساخت های آن توسط شرکت زینفع تحویل داده نشده و ما هنوز با جمع اوری زباله ها مشکل داریم.
https://sedayesanatgar.ir/vdcd2x056yt0f.a2y.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما