کد مطلب : ۷۴۴
plusresetminus
نماینده عالی دولت در استان البرز در پیامی فرارسیدن یازدهم اردیبهشت ماه روز جهانی کار و کارگر و همچنین سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری و روز معلم را به جامعه فرهنگی و کارگری استان تبریک گفت.
پیام تبریک استاندار البرز به مناسبت روز کارگر و روز معلم 

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری البرز، درپیام دکتر مجتبی عبداللهی آمده است: 
کارگران مهم ترین عناصر پیشرفت، توسعه، بالندگی و خوداتکایی جامعه به شمار می آیند و امروزه پویایی در جوامع با اقتصاد فعال و بکارگیری کاربردهای نوین و دانش محور ارتباط مستقیمی دارد و این امر با دست توانای کارگران در حرکت و چرخش است. 
بدون شک توسعه کشور در عرصه های گوناگون اقتصادی مدیون فعالیت‌های بی‌وقفه کارگران است و در سایه همین ظرفیت‌هاست که تولید محقق و در نهایت اقتصاد دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین میسر می شود. 
برخود لازم می دانم فرارسیدن هفته کار و کارگر را به پیشگاه آحاد جامعه کارگری به‌خصوص کارگران زحمت کش و پرتلاش استان البرز که بسان بازوی توانمند اقتصاد کشور محسوب می شوند، صمیمانه تبریک عرض نمایم. 
از سوی دیگر، در آستانه روز معلم هستیم  که یکی از حساس ترین و پرمسئولیت ترین شغل های جامعه است. تقدیر از مقام معلم، تقدیر از جایگاه رفیع علم و اندیشه است که محصول آن، انسان خردمندی است که مهارت و خلاقیت، کارجمعی، قانون گرایی، اخلاق مداری، گفتگو و مدارا را آموخته است و راه رسیدن به آن به همت معلمان اندیشمند و فاضلی که اثرگذارترین عامل محوری در توسعه آموزش و پرورش و پیش‌ران جامعه دانش‌بنیان می باشد. 
اینجانب ضمن گرامیداشت سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری، به تمام معلمان و جهادگران عرصه علم درود می فرستم و به سهم خود از تلاش مشفقانه ی تمامی جامعه ی فرهنگیان در سراسر استان قدردانی نموده و امید دارم به مدد خداوند متعال و همت معلمان کوشا در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به سال" تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین"مزین شده است، با تلاش وافر این عزیزان در تربیت نیروی انسانی مورد نیاز در چرخه تولید ملی شاهد آینده ای روشن برای ایران عزیز باشیم. 

مجتبی عبداللهی
استاندار البرز
https://sedayesanatgar.ir/vdcic5ay2t1a5.bct.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما