کد مطلب : ۷۶۰
plusresetminus
فرمانده انتظامی البرز اعلام کرد:  اعضای باند سارقان سرقت دریچه های فاضلاب با اعتراف به بیش از ۱٠۷ فقره سرقت در شهرستان اشتهارد البرز شناسایی و دستگیر شدند. 
سارقان دریچه فاضلاب شهرک صنعتی اشتهارد با ۱۰۷ فقره سرقت بازداشت شدند

به گزارش صدای صنعتگر به نقل از  از پایگاه خبری پلیس، سردار  عباسعلی محمدیان روز پنجشنبه اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت دریچه های فاضلاب در شهرک صنعتی اشتهارد ، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: کاراگاهان در همان تحقیقات اولیه خود ردپای ۲ نفر از سارقان حرفه‌ای و سابقه‌دار شهرستان که به تازگی از زندان آزاد شده بودند را در چند فقره از سرقت های به وقوع پیوسته مشاهده و بلافاصله با اقدامات اطلاعاتی مخفیگاه آنها را در شهر اشتهارد شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی در یک اقدام غافلگیرانه در حین انجام سرقت هر ۲ آنها را دستگیر کردند. 
وی خاطرنشان کرد: متهمان در تحقیقات تکمیلی کارگاهان به ۱۰۰ فقره سرقت دریچه فاضلاب و هفت فقره سرقت اماکن خصوصی با همدستی سه نفر دیگر اعتراف کردند. 
سردار محمدیان با اشاره به شناسایی و دستگیری سایر سارقان توسط پلیس آگاهی اشتهارد، گفت: در خصوص این پرونده یک مالخر  اموال مسروقه نیز دستگیر و به همراه متهمان به مراجع قضایی معرفی شد. 
وی از  شناسایی هفت مالباخته سرقت های اماکن خصوصی این پرونده خبر داد و از شهروندان درخواست کرد که  نسبت به فعالیت های مشکوک افراد در اطراف منازل خود حساس بوده و موضوع را از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ به ماموران اطلاع دهند.
https://sedayesanatgar.ir/vdcgrz9u4ak93.pra.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما