کد مطلب : ۷۸۷
plusresetminus
نماینده عالی دولت در استان البرز با بیان اینکه نباید امور مردم را معطل بگذاریم، گفت: ضرورت دارد امور مردم در ادارات و دستگاه ها با سهولت و سرعت بالاتری دنبال شود.
طرح هادی ۱۰ روستای برتر طالقان در دهه فجر امسال رونمایی می شود

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری البرز، مجتبی عبداللهی در جلسه با مدیران کل استان جهت بازنگری و اجرای طرح های هادی روستایی که روز شنبه در فرمانداری شهرستان طالقان برگزار شد، با تاکید بر اینکه مدیران، مشکلات و مسائل و مطالبات مردم را با نگاه مثبت پیگیری و در کوتاه ترین زمان ممکن حل کنند، افزود: تمامی اختیارات مدیران کل استان به مدیران کل متناظر در شهرستان طالقان تفویض شود در واقع تمامی اختیارات در خصوص تصمیم گیری های مختلف در هر سطحی را مدیر مربوطه دارا می شود.
وی با بیان اینکه نباید امور مردم را معطل بگذاریم، ادامه داد: ضرورت دارد امور مردم در ادارات و دستگاه ها با سهولت و سرعت بالاتری دنبال شود.
عبداللهی گفت: باید فرهنگ غنی و فعال روستایی دوباره در روستاها احیا شود، گفت: متاسفانه اکنون بسیاری از روستاهای استان به دلیل اب و هوای مطلوب، مملو از ویلا شده و ساکن دائم ندارند.
وی افزود: ویلاسازی ها موجب از بین رفتن اراضی کشاورزی، هدر رفت مصالح ساختمانی و مهاجرت روستاییان شده است.
استاندار البرز با اشاره به اینکه باید با مردم صحبت کنیم و جامعه را از بسیاری از موضوعات و باورهای غلط آگاه کنیم، گفت: در ارتباط با طرح های هادی مقرر شد ۴۲ روستای شهرستان طالقان با توجه به گذشتن مدت زمان کافی، توسط بنیاد مسکن اقدام شود.
وی افزود: بر این اساس ۱۰ روستای برتر با ویژگی های خاص، اشتغالزایی، پویایی، جمعیت، انتخاب شوند که تا دهه مبارک فجر امسال از طرح های هادی آنها رونمایی و به روستاها ابلاغ شود.
عبداللهی گفت: شرکت گاز استان باید نسبت به نصب انشعابات باقی مانده در روستاهایی که لوله اصلی گاز نصب شده اقدام لازم را بعمل آورد.
وی افزود: باید مشکلات جاده های روستایی به صورت ویژه رسیدگی و نسبت به رفع مسائل آنها و همچنین آسفالت جاده های روستایی اقدامات لازم توسط اداره راه و شهرسازی و بنیاد مسکن صورت گیرد.
استاندار البرز گفت: ضرورت دارد اداره کل آب منطقه ای شهرستان نسبت به حل مشکلات و محدودیت های ایجاد شده در طول مسیر رودخانه پیگیری ها و اقدامات لازم را داشته باشد و آب منطقه ای استان نسبت به پیگیری برداشت رسوبات سد اقدامات لازم را بعمل آورد.
وی افزود: باید نسبت به پیگیری های ویژه تونل جاده هشتگرد طالقان اقدام شود و توسط اداره راه و شهرسازی عملیات اجرایی تونل مسیر با مصوبات سفر ریاست جمهوری و اعتبارات انجام شود.
عبداللهی گفت: ساخت بیمارستان طالقان توسط فرماندار و دانشگاه علوم پزشکی استان پیگیری شود تا در کمترین زمان ممکن مورد بهره برداری قرار گیرد.
https://sedayesanatgar.ir/vdcfiedeaw6dc.giw.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما