کد مطلب : ۷۹۹
plusresetminus
دادستان عمومی و انقلاب فردیس از حل مشکل چندین ساله 200 مالک یک منطقه در این حوزه قضایی با ورود دادستانی خبر داد.
حل مشکلات 200 مالک «کوی عطار» فردیس با ورود دادستانی


حسین ناصرخاکی با بیان جزئیات حل اختلاف بین مالکان کوی عطار در این حوزه قضایی گفت: با ورود دادستانی شهرستان، اختلاف 10 ساله بین بیش از ۲۰۰ مالک «کوی عطار» که سال‌ها مانع از استفاده از معبر اختصاصی و استقرار انشعابات شده بود مرتفع شد.
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان فردیس با اشاره به مشکلات متعددی که این اختلاف در خدمات رسانی به ساکنان این منطقه داشته است افزود: سال‌های متمادی به دلیل عدم رعایت ماده ۱۰۱شهرداری‌ها و تبصره‌ها، ذیل آن در زمینی مساحت به تقریبی ۶۰۰۰ متر مربع توسط شهرداری، اختلافات شدید بین بیش از ۲۰۰ مالک فرعی ۸ متری با مالکین کوچه اختصاصی ۱۲متری کوی عطار ایجاد شده بود.
وی مراجعه مکرر ساکنین این منطقه به دادستانی فردیس و دادسرای مشکین دشت، و مشکلاتی که برای اهالی این منطقه ایجاد شده بود را منجر به صدور دستورات دادستانی  برای مرتفع شدن این موضوع بیان کرد و متذکر شد: بر این اساس مقرر شد ضمن اخذ نظریه کارشناس رسمی دادگستری نسبت به استعلام از ادارات خدمات رسان و شهرداری اقدام شود.
ناضرخاکی اضافه کرد: در نهایت با دعوت از مالکین خیابان ۱۲متری اختصاصی و شهردار فردیس در دفتر دادستانی، طرفین برای حل این مشکل توافق کردند و خواسته چندین ساله مردم برای بازگشایی راه و اسقرار انشعابات به نتیجه رسید.
https://sedayesanatgar.ir/vdcic3ay2t1a3.bct.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما