کد مطلب : ۸۱۴
plusresetminus
جانشین سازمان بسیج مستضعفین گفت: سپاه و بسیج در راستای ایجاد آمادگی جسمانی و نیز توجه ویژه به ورزش عمومی و قهرمانی در برنامه های مختلف، اهداف خوبی را دنبال می کنند.
سپاه و بسیج توجه ویژه ای به ورزش عمومی و قهرمانی دارند
 



 سردار سید قاسم قریشی، جانشین سازمان بسیج مستضعفین، شامگاه دوشنبه در حاشیه آئین افتتاح مسابقات قهرمانی تکواندوی بسیج کشور به میزبانی البرز که در مجتمع فرهنگی آموزشی امام علی (ع) محمدشهر برگزار شد، گفت: ماندگاری انقلاب اسلامی طی 40 سال گذشته مرهون تلاش ها، زحمات و مجاهدت های همه مردم از جمله قشر ورزشکار است.

وی مطرح کرد: از زمان دفاع مقدس که اوج حملات دشمن علیه مردم و انقلاب اسلامی بود تا امروز که مزدوران و دشمنان انقلاب در قالب داعش و گروه های نیابتی دیگر تلاش می کنند به اسلام و انقلاب ضربه بزنند، گروه های مختلف ورزشی نیز همچون سایر اقشار در میدان مقابله با عناصر، گروهک های تروریستی و مزدوران غرب حضور پیدا کردند و نقش بسزایی داشتند که تصاویر شهدای ورزشکار گواه این ماجراست.

جانشین سازمان بسیج مستضعفین اذعان کرد: سپاه و بسیج در راستای ایجاد آمادگی جسمانی و نیز توجه ویژه به ورزش عمومی و قهرمانی در برنامه های مختلف، اهدافی را دنبال می کنند که حضور ارزشمند تکواندوکاران در مسابقات استانی و کشوری یکی از این اقدامات ارزشمند است و من وظیفه خود دانستم برای عرض تبریک به همه این عزیزان به خصوص کسانی که حائز رتبه و مقام شدند در این برنامه حضور پیدا کنم.

سردار قریشی ضمن قدردانی از باشگاه مقاومت و سازمان ورزش بسیج و مسئولان استان البرز به ویژه سپاه عنوان کرد: روحیه و آمادگی خوبی در مردم ما وجود دارد که نمونه بارز آن در جشن غدیر و استقبال وسیع از سرود سلام فرمانده و تجلیل از حضرت ولیعصر (عج) و اعلام آمادگی برای هم رکابی با ایشان در زیر پرچم آن حضرت با فرمان مقام معظم رهبری جلوه گر شد.

وی اضافه کرد: اگر در زمان امام حسین (ع) نیز این روحیه وجود داشت، دشمن نمی توانست در روز عاشورا آن فاجعه بزرگ را رقم بزند و امام حسین (ع) و یارانش را مظلومانه به شهادت برساند. جوانان و نوجوانان ما، آزادگی، حریت و جوانمردی را از مکتب سیدالشهدا (ع) آموخته اند و امروز ملت ما قدرتمندانه در مقابل دشمنان کینه توز و مجهز به انواع سلاح ها و تجهیزان، ایستاده اند و اهداف خود را محقق می کنند. امید است با تلاش سازمان تربیت بدنی و ورزش بتوانیم در ایجاد آمادگی و سلامت ورزشکاران گام مهمی برداریم.
https://sedayesanatgar.ir/vdcgrt974ak9q.pra.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما