کد مطلب : ۸۳۵
plusresetminus
استان البرز رتبه برتر در ارزیابی برنامه های ترویج فرهنگ عفاف و حجاب را کسب کرد.
کسب رتبه برتر استان البرز در ارزیابی برنامه های ترویج فرهنگ عفاف و حجاب
به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری البرز، کاظمینی ، مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری گفت:  طبق گزارش ارسالی از سوی وزارت کشور استان البرز در برنامه ریزی و اقدامات در حوزه عفاف و حجاب پیشرو و برتر است.
وی افزود: البرز،  استان پیشرو و برتر در بین 31 استان کشور در حوزه برنامه ها و اقدامات در حوزه عفاف و حجاب بر اساس ارزیابی انجام گرفته است. 
کاظمینی تصریح کرد: جلسات قرارگاه عفاف و حجاب هرهفته با حضور استاندار و مدیران دستگاه های اجرایی، متولیان فرهنگی و مجموعه های مردمی فعال در استان تشکیل شده تا با همفکری و هم افزایی و مشارکت مردمی شاهد ارتقاء و حل مشکلات هرچه بیشتر در این خصوص باشیم.
وی افزود: با توجه به اینکه تهاجم و شبیخون فرهنگی دشمنان مستقیماً بنیان خانواده را نشانه گرفته است، تلاشها و اقدامات فرهنگی، آموزشی و ایجابی بطور ویژه در دستور کار همه مجموعه ها قرارگرفته است.
مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری البرز تصریح کرد: در این راستا هفت کمیته متشکل از (کمیته تبیین و محتوا، کمیته تبلیغ و ترویج، کمیته آسیب شناسی، کمیته مد و لباس، کمیته اقدامات بازدارنده، کمیته نظارت و ارزیابی و کمیته اندیشه ورز) با تعداد 240 عنوان وظیفه تعیین و تقسیم کار بین دستگاه ها و مجموعه های مردمی صورت پذیرفته است. 
وی گفت: به منظور اثر بخشی اقدامات این دفتر طرح فرهنگی و ایجابی امنیت و آرامش خانواده در دست تهیه دارد که به زودی اجرایی خواهد شد.
https://sedayesanatgar.ir/vdcjfieozuqet.sfu.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما