کد مطلب : ۸۳۹
plusresetminus
رییس شورای اسلامی کلانشهر کرج با بیان اینکه خبرنگاران سفیران راستی و درستی در جبهه های مختلف اطلاع رسانی هستند، گفت: انتظار می رود اصحاب رسانه عملکرد مدیریت شهری کرج را منصفانه نقد کنند.
 رسانه ها عملکرد مدیریت شهری را منصفانه نقد کنند



علی قاسم پور شامگاه شنبه (۲۹ مرداد) در آیین تجلیل از خبرنگاران حوزه مدیریت شهری کرج با حضور اعضای شورای شهر، شهردار، مدیران شهری و استانی برگزار شد، اظهارداشت:  آنچه خبرنگاران بر تارک رسانه و قلم دارند رسالت خطیر و بلند است .

رییس شورای اسلامی شهر کرج افزود: با توجه به رسالت  شفاف سازی و بیان  عملکرد های درست مسوولان انتظار می رود خبرنگاران  ضمن نگاه نقادانه به انعکاس فعالیت های  مجموعه مدیریت شهری کرج اهتمام داشته باشند.

قاسم پور تاکید کرد: مدیران شهرداری کرج در مقابل نقد رسانه سعه صدر خود را بالا ببرند و با اهالی رسانه همکاری بیشتری کنند.

وی از خبرنگاران و اهالی رسانه  خواست در بحث نقد مدیریت شهری از دایره انصاف خارج نشوند و با ارائه راهکارهای عملی و درست در جهت حرکت به سمت جلو همکاری بیشتری داشته باشند.

 وی خاطرنشان کرد : مرکز پژوهش های شورای اسلامی  شهر کرج نظام نامه ای در دست تدوین دارد تا خبرنگاران به عنوان بازوان  فنی به شهر کمک کنند و توسعه همه جانبه در همه ابعاد رقم بخورد.

رییس شورای اسلامی شهر کرج افزود: شهروندان باید نسبت به امور مدیریت شهری تعلق خاطر داشته باشند ضمن آنکه  در سال دوم شورای ششم ، برنامه های متنوعی توسط مدیریت شهری کرج  در تمام زمینه ها پیش بینی شده است.


 
 سامانه شفاف سازی اطلاعات و اخبار در شورای شهر راه اندازی می شود

نایب رییس شورای اسلامی شهر کرج از راه اندازی سامانه شفاف سازی اطلاعات و اخبار در شورای اسلامی این کلانشهر خبرداد و گفت: در سال دوم شورای شهر جایگاه خبرنگاران که گلایه های بسیاری داشتند سامان خواهیم داد و فضای مناسب و تفکیک شده برای استقرار اصحاب رسانه  در شورا پیش بینی کرده ایم .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهرکرج، عمار ایزدیار شامگاه شنبه (۲۹ مرداد) در آیین تجلیل از خبرنگاران حوزه مدیریت شهری کرج با حضور اعضای شورای شهر، شهردار، مدیران شهری و استانی برگزار شد، اظهارداشت: به زودی سامانه شفاف سازی شورای اسلامی شهر کرج راه اندازی می شود  و این امر بستر مناسبی است که اخبار شورای شهر درآنجا بارگزاری می شود تا خبرنگاران استفاده کنند.

وی تاکید کرد: یکی از موضوعاتی که در شورا و شهرداری کرج  از آن غافل بوده ایم افکار سنجی است ؛ تا کنون نیامده ایم ببینیم که مردم محلات مختلف چه نیازهایی دارند.

نایب رییس شورای اسلامی شهر کرج با اشاره به اینکه مردم درمناطق مختلف مشکلاتی دارند،  افزود: می بایست سایتی راه اندازی شود تا افکار سنجی مردم در خصوص عملکرد مجموعه مدیریت شهری و نیاز های مردم  در آن منعکس شود.

ایزدیار یادآور شد: باید ذائقه مردم را تشخیص دهیم که تاکنون به این موضوع توجه نشده  است لذا  برای آن برنامه ویژه داریم ؛موضوع دیگر راه اندازی  بانک جامع فعالان رسانه ای مکتوب و مجازی است که بتوا نیم نظام نامه ای در بحث جبران خدمات اصحاب رسانه داشته باشیم.

وی تاکید کرد: اخلاق رسانه حکم می کند  انصاف را در رسانه  داشته باشیم؛ درسال گذشته بخشی از خبرها  در حوزه مدیریت شهری کرج به حق و بخشی به ناحق مخابره شد.



مدیریت شهری کرج در حوزه تعاملی رسانه ها وخبرنگاران را رتبه بندی کند

رییس کمیسیون فرهنگی ، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر کرج با اشاره به رسالت خبرنگاران در انعکاس اخبار گفت: آنچه که برای ما در حوزه فرهنگ مهم است مسائله رعایت صدق خبری است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهرکرج، حجت الاسلام علیرضا سعیدی شامگاه شنبه (۲۹ مرداد) در آیین تجلیل از خبرنگاران حوزه مدیریت شهری کرج با حضور اعضای شورای شهر، شهردار، مدیران شهری و استانی برگزار شد، اظهارداشت: نقطه ایده آل خبرنگار و رسانه  صدق خبری و مخبری است و این امر اعتماد مردم را بالا می برد که البته منابع خبری نیز باید این چارچوب را رعایت کنند.

رییس کمیسیون فرهنگی ، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر کرج تصریح کرد: به نظر می رسد حوزه رسانه نیازمند ارتقا و آموزش جدی است و اساتیدی که اهل قلم ، بیان وفن در حوزه رسانه هستند ، خبرنگاران را مسلح به سلاح روز نمایند.

سعیدی بر ضرورت رعایت صدق خبری تاکید کرد و افزود: انتظار می رود مدیریت شهری کرج در حوزه تعاملی  رسانه ها وخبرنگاران رتبه بندی کند.

وی یادآور شد: اهالی رسانه با تبیین صحیح ابعاد مختلف برنامه ها و اقدامات شهرداری و شوراها؛ سطح اعتماد مردم به عنوان سرمایه اجتماعی را ارتقاء دهند و زمینه را برای مسئولیت پذیری و مشارکت واقعی مردم مهیا نمایند.
https://sedayesanatgar.ir/vdcd2n0j6yt0s.a2y.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما