کد مطلب : ۸۴۳
plusresetminus
  نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: در ادوار گذشته توجه ویژه ای برای پیشبرد پروژه باغ موزه دفاع مقدس نبوده بنابراین تاکنون به طول انجامید، از این رو باید یک بار برای همیشه اراده ای قوی با همراهی ویژه شهرداران به این امر معطوف کنیم.
باید پروژه باغ موزه دفاع مقدس در موعد مقرر به سرانجام برسد/ یک بار برای همیشه اراده ای ویژه ای برای تکمیل باغ موزه دفاع مقدس معطوف کنیم
به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری البرز، مجتبی عبداللهی در جلسه اتخاذ تدابیر ویژه جهت تسریع در تکمیل پروژه باغ موزه دفاع مقدس که روز یکشنبه در محل باغ موزه، برگزار شد، با بیان اینکه باغ موزه دفاع مقدس قطب فرهنگی استان می شود، افزود: 
وی ادامه داد: این مجموعه، مسئولیت سنگین و خطیر فرهنگی و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و تبیین چرایی و دستاوردهای دفاع مقدس را برعهده دارد.
عبداللهی گفت: باید اهتمام ویژه ای برای ساخت و توسعه این مجموعه شکل گیرد و تمامی امکانات مربوطه برای این بخش متمرکز شود.
وی افزود: شهرداری ها نقش بسیار مهمی در ساخت و نگهداری باغ موزه ها در تمامی استان ها دارند و در  مجموعه های فاخری را اجرایی کرده اند.
استاندار البرز گفت: بنابراین شهرداری های استان البرز نیز باید طی همراهی و تعامل نسبت به این امر اهتمام ویژه ای داشته باشند.
وی افزود: باید با همفکری و همکاری در راستای ساخت و تجهیز و نگهداری باغ موزه دفاع مقدس در استان البرز اقدام کنیم.
عبداللهی گفت: باید در یک بازه زمانی ۲ ساله نسبت به تکمیل این مجموعه اقدام شود تا قطب فرهنگی استان شکل بگیرد.
وی افزود: در ادوار گذشته توجه ویژه ای برای پیشبرد این پروژه نبوده بنابراین تاکنون به طول انجامید، از این رو باید یک بار برای همیشه اراده ای قوی با همراهی ویژه شهرداران به این امر معطوف کنیم.
وی افزود: دوران دفاع مقدس دوران فخر نظام مقدس جمهوری اسلامی است از این رو باید بدرستی اقدامات و جانفشانی ها و دستاورد های این دوران را برای مردم به نمایش بگذاریم.
استاندار البرز گفت: دولت برای ارتقا زیرساخت های استان توجه ویژه ای داشته است و در سفر رییس جمهوری اعتبارات بسیار خوبی اختصاص یافته است.
وی افزود: در تلاش هستیم با استفاده از تمامی ظرفیت های دولتی، بخش خصوصی و مردمی در جهت تقویت سرانه ها در حوزه های مختلف، وارد عمل شویم.
در این نشست استاندار البرز با دعوت از اعضای شوراهای اسلامی شهر و شهرداران کرج، فردیس و هشتگرد به بررسی راهکار های تامین اعتبار و ایجاد هماهنگی های لازم پرداخت.
https://sedayesanatgar.ir/vdcicpav2t1a5.bct.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما