کد مطلب : ۸۵۲
plusresetminus
نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: در شهرستان ساوجبلاغ 49 پروژه  با 830 میلیارد تومان اعتبار  و اشتغال برای 498 نفر افتتاح می شود.
۴۹ پروژه همزمان با اولین روز از هفته دولت در شهرستان ساوجبلاغ مورد بهره برداری قرار گرفت
 
به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری البرز، مجتبی عبداللهی در حاشیه اولین سفر کاروان دولت مردمی ایران قوی در هفته دولت به شهرستان ساوجبلاغ که روز چهارشنبه پس از گلباران گلزار شهدای ینگه امام، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، افزود: همزمان با هفته دولت امسال 238 پروژه با اعتباری بالغ بر 6300 میلیارد تومان در استان البرز به بهره برداری می رسد.
وی ادامه داد: با بهره برداری از این پروژه ها برای 2800 نفر اشتغال ایجاد می شود.
عبداللهی گفت: بر این اساس در شهرستان ساوجبلاغ 49 پروژه  با 830 میلیارد تومان اعتبار  و اشتغال برای 498 نفر افتتاح می شود.
وی با اشاره به سفر رییس جمهور محترم به استان، افزود: در این سفر پر برکت نیز اعتبارات ارزشمندی برای ارتقا زیرساخت های استان در حوزه های مختلف تخصیص یافته است.
استاندار البرز گفت: برنامه ریزی های بسیاری برای تقویت سرانه های استان صورت گرفته که با اتحاد و انسجام مسئولان برای تحقق آنها به صورت شبانه روزی در تلاش هستیم.
وی افزود: افتتاح پروژه ها و اقدام در جهت پیشبرد اهداف توسعه ای استان منوط به زمان خاصی نیست بلکه همواره در این رابطه تلاش مضاعفی خواهیم داشت.
https://sedayesanatgar.ir/vdcicrav2t1aw.bct.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما