کد مطلب : ۸۵۷
plusresetminus
نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: رویکرد دولت سیزدهم در خصوص محرومیت زدایی در البرز نیز نمود بارزی داشته چراکه در سفر رییس جمهور محترم به استان، ۱۷۸ توافق بزرگ با اعتباری بیش از ۱۱ هزار میلیارد تومان محقق شد.
اتحاد و همدلی مدیران قوا در استان، کلید حل مسائل و جبران عقب ماندگی ها است
 
به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری البرز، مجتبی عبداللهی در دیدار رییس کل دادگستری، دادستان کرج و معاونان دستگاه قضا در استان که روز شنبه بمناسبت هفته دولت صورت گرفت، افزود: جای خرسندی دارد که مجموعه ۳ قوه در سطح کلان و همچنین د در استان البرز تعامل بسیار خوبی با هم دارند.
وی ادامه داد: تحت زعامت مقام معظم رهبری و همه زیر پرچم ایران اسلامی، خدمتگزار مردم هستیم.
عبداللهی گفت: استان البرز ویژگی ها و مسائل خاصی دارد که همراهی ها و هم افزایی خوبی که صورت گرفته درصدد رسیدگی به موضوعات هستیم.
وی افزود: قرارگاه های تخصصی با اهداف مشخص در استان شکل گرفته که دستگاه قضا نیز در این راستا مسئولیت پذیرفته اند و در حال پیشرفت های محسوسی هستیم.
استاندار البرز گفت: قدردان همراهی های دستگاه قضا در استان هستیم چراکه در مباحث مربوطه با جدیت ورود کرده و ثمربخش بوده اند.
وی افزود: به تبعیت از رییس جمهور محترم و با الگو گرفتن از رفتار کاری و حرفه ای ایشان، شبانه روزی در تلاش هستیم و دیدار های چهره به چهره با مردم را به بهانه های مختلف برقرار می کنیم.
عبداللهی گفت: به صورت مستمر به نقاط مختلف استان می رویم و از نزدیک مطالبات مردمی و روند پروژه های استان را مورد نظارت قرار می دهیم.
وی افزود: دسترسی مردم به مسئولان استان را تسهیل کرده ایم تا مطالبات و نیازهای بطن جامعه را احصا کنیم و برای حل آنها اقدام کنیم.
استاندار البرز گفت: کسب رضایتمندی مردم را در راس امور قرار داده ایم و برای نیل به اهداف از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد.
وی با اشاره به سیاست های کلان کشور، افزود: موضوعات عدیده ای با گذشت یک سال از روی کار آمدن دولت مردمی سیزدهم پیگیری شده و دولت محترم در مباحث بزرگ و جدی برای ساماندهی و جبران کمبودها ورود کرده است.
عبداللهی گفت: روابط بین المللی ایران اسلامی گسترده تر شده و تبادلات تجاری جان تازه ای گرفته است.
وی افزود: رویکرد دولت سیزدهم در خصوص محرومیت زدایی در البرز نیز نمود بارزی داشته چراکه در سفر رییس جمهور محترم به استان، ۱۷۸ توافق بزرگ با اعتباری بیش از ۱۱ هزار میلیارد تومان محقق شد.
استاندار البرز گفت: بواسطه این امر و با تخصیص اعتبارات، زیرساخت های عقب مانده استان تا حدود زیادی ارتقا خواهد یافت.
وی افزود: در سرانه های بهداشتی و درمانی و آموزش و پرورش با فقر و ضعف جدی مواجه هستیم که در این سفر پربرکت تصمیمات ویژه ای اتخاذ شده و در حال اجرا است.
فاضلی رییس کل دادگستری استان نیز با قدردانی از اقدامات دستگاه اجرایی در استان و برای تلاش های شبانه روزی استانداری البرز در مسیر توسعه، آبادانی، محرومیت زدایی، ساماندهی محله های کم برخوردار و حل مسائل اجتماعی، خدا قوت گفت.
https://sedayesanatgar.ir/vdcd250j6yt0k.a2y.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما