کد مطلب : ۸۶۷
plusresetminus
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرزگفت: با توجه به در پیش بودن اربعین حسینی و ضرورت افزایش خدمت‌رسانی به زائران، تمام کارکنان پایانه شهید کلانتری  در این ایام به‌صورت آماده‌باش در خدمت زائران هستند.
 
به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری البرزر، مرتضی ولی پوری ظهر امروز به‌صورت میدانی از محوطه و سالن انتظار مسافران و از نحوه فعالیت مجموعه حمل‌ونقلی و کارکنان پایانه بازدید کرد و به‌صورت چهره به چهره با مسافران گفت‌وگو و از مشکلات آن‌ها در مورد سفر مطلع شد.
وی در این بازدید، نحوه خدمات‌رسانی به زائران در پایانه شهید کلانتری کرج مورد بررسی قرار گرفت.
ولی پوری گفت: با عنایت به تأکید ستاد مرکزی اربعین حسینی به لزوم تأمین و بهره‌گیری از امکانات حمل و نقل زمینی از استان‌ها برای اعزام زائرین اربعین حسینی تا ۱۴ شهریور ماه نام‌نویسی حدود ۷۲ هزار و ۹۷۹ البرزی برای حضور در پیاده‌روی اربعین در سامانه سماح ثبت نام کردند.
وی خاطرنشان کرد: باید با قید فوریت نسبت به کارگیری معاینات و سالم بودن اتوبوس‌های فعال در سرویس دهی و نقل و انتقال کارکنان رسته‌ها کارخانجات شرکت‌ها و واحدهای تولیدی و صنعتی برای اعزام زائران به پایانه مرزی شهرستان مهران اقدام و نتیجه را حداکثر تا روز چهارشنبه به دبیرخانه اعلام شود.
https://sedayesanatgar.ir/vdcebf8vijh8p.9bj.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما