کد مطلب : ۸۶۸
plusresetminus
 معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان در دیدار با سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی بر استفاده از ظرفیت های این اداره برای فرهنگ سازی تولید امنیت و تولید محتواهای آموزشی مشترک برای کاهش آسیب اجتماعی تاکید کرد.
  استفاده از ظرفیت های اداره فرهنگ و ارشاد برای فرهنگ سازی در تولید امنیت/ تولید محتواهای آموزشی مشترک فراجا با اداره کل فرهنگ و ارشاد البرز 
  به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "سید مرتضی موسوی" با حضور در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با "جابری انصاری" مدیرکل این مجموعه دیدار و گفت وگو کرد.
سرهنگ "موسوی" در این دیدار با تاکید بر استفاده از ظرفيت هاي هنري اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامي درتهيه توليدات نمايشي، اظهار داشت: بدون شک تهیه تولیدات فاخر هنری تاثیرگذاری بیشتری در جامعه هدف خواهد داشت.
وی افزود: توليد محتواي آموزشي مشترک بین انتظامی استان و اداره فرهنگ و ارشاد و بارگزاري آن در شبکه هاي اجتماعي می تواند در راستاي کاهش آسيب هاي اجتماعي موثر باشد.
معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان البرز با اشاره به آمادگی پلیس برای برای همکاری در برگزاری برنامه های فرهنگی در مناسب های ملی و مذهبی، تصریح کرد: انشاالله در آینده نزدیک تفاهم نامه بین 2 مجموعه تهیه و امضاء خواهد شد.
این مقام انتظامی در پایان خاطرنشان کرد: پلیس جامعه محور سعی دارد تا ازهمه ظرفیت های موجود در جامعه برای کاهش آسیب های اجتماعی استفاده کند.
https://sedayesanatgar.ir/vdcficdcaw6dv.giw.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما