کد مطلب : ۸۷۹
plusresetminus
سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری البرز بازدید مستمر از پروژه های سرمایه گذاری و اقتصادی استان را در دستور کار خود دارد.
بازدید مستمر از پروژه های سرمایه گذاری و اقتصادی استان در دستور کار معاونت اقتصادی استانداری البرز 

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری البرز، سیف اله اسداللهی ضمن برگزاری جلسات مربوط به بررسی سرمایه گذاری کمربند شمالی شهید سلیمانی و دریاچه آبی رودخانه کرج و بازدید از این پروژه ها، با حضور در گلخانه 3 هکتاری حاجیلو در منطقه نجم آباد با همراهی مدیر سرپرستی شعب بانک سپه، معاونین جهاد کشاورزی استان و شهرستان، مسائل و مشکلات این گلخانه را مورد بررسی قرار داده و دستورات لازم را در این زمینه صادر کرد.
وی در این خصوص تاکید کرد: خوشبختانه با نگاه و رویکرد استاندار البرز به توسعه استان در ابعاد مختلف، همت لازم به منظور رشد و شکوفایی حوزه های؛ بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی فراهم شده است که باید با اتخاذ تدابیر مناسب و همکاری دستگاه های مختلف در به سرانجام رسیدن طرح ها و پروژه ها، موجبات رشد و رونق اقتصادی استان فراهم شود.
این مسئول با اشاره به ظرفیت های بالای اقتصادی استان، از جمله برنامه های اقتصادی استانداری را حمایت از کارآفرینان و رفع موانع رشد فعالیت های بخش خصوصی عنوان کرد و گفت: در راستای منویات مقام معظم رهبری در سال تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین، اقدامات مناسبی در این حوزه ها صورت گرفته است که امیدبخش آینده ای روشن برای استان البرز به شمار می رود.
گفتنی است بازدید سرزده اسداللهی از سرپرستی بانک کشاورزی و بانک سپه استان و تاکید در خصوص وام های تبصره ۱۸ ، ۱۶ و تاکید در اجرای مصوبات سفر ریاست جمهوری و همچنین بازدید از شهرک گلخانه ای چوپان آباد و بررسی مشکل چاه آب و ارائه راهکارهای لازم از دیگر برنامه های کاری وی در روز بود.
https://sedayesanatgar.ir/vdchtwn6d23nq.ft2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما