کد مطلب : ۸۸۰
plusresetminus
  نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: ثبات و امنیت کشور و فرصت خدمتگزاری برای ما بعنوان کارگزاران نظام، مرهون خون پاک شهدا و ایثارگران است.
۹ هزار دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران در البرز طی ۸ ماه
به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری البرز، مجتبی عبداللهی در دیدار با حجت‌الاسلام والمسلمین منطقی سعادتی پدر شهید محمد منطقی سعادتی که روز سه شنبه با حضور حجت‌الاسلام تقوی رابط رییس جمهور با روحانیون صورت گرفت، افزود: تکریم خانواده شهدا و دیدار و دلجویی آنها، وظیفه ما بعنوان خدمتگزاران مردم و نظام است.
وی ادامه داد: برای این منظور ماه های پایانی سال گذشته، طرحی با عنوان سپاس تهیه شد که براساس آن مدیران دستگاه‌های اجرایی در روز مشخصی برای دیدار با خانواده های شهدا و ایثارگران اعزام شدند.
عبداللهی گفت: علاوه بر اینکه بدنبال اجرای انبوه جلسات و جبران امور عقب مانده استان هستیم، این دیدارها را جزو اهم برنامه های خود و مدیران قرار داده ایم.
وی افزود: طی ۸ ماه حدود ۹ هزار دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران با حضور مجموعه مدیران استان محقق شده و در نظر داریم این دیدارها را تا پایان سال به ۱۶ هزار مورد برسانیم.
استاندار البرز گفت: از خانواده شهدا و ایثارگران و بویژه پدر شهید منطقی سعادتی که از روحانیون فعال و موثر استان هستند، انتظار می رود در جهت ایجاد شور و پویایی در مساجد همانند اوایل پیروزی انقلاب اسلامی و احصا کمبودها و نیازها در این راستا همراه ما باشند.
https://sedayesanatgar.ir/vdcjfyeozuqeo.sfu.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما