کد مطلب : ۸۸۳
plusresetminus
فرمانده انتظامی استان از دستگیری 17 نفر از اراذل و اوباش سابقه دار البرز که با ایجاد شرارت باعث ناامنی شهروندان شده بودند، خبر داد.
17 نفر از اراذل و اوباش استان البرز بازداشت شدند
  به گزارش صدای صنعتگر، سردار "عباسعلی محمدیان  با اشاره به بازداشت اوباش سابقه دار اظهار داشت: در پی اقدامات اطلاعاتی پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان بر روی تحرکات اوباش سابقه دار استان، تعدادی از این افراد که اقدام به قدرت نمایی، عربده کشی، حمل سلاح سرد و ايجاد رعب و وحشت در مناطق حاشیه نشین شهرستان های البرز کرده بودند، شناسایی شدند.
وی افزود: با تلاش های شبانه روزی ماموران و گسترش چتر اطلاعاتی بر روی تحرکات این افراد، 7 نقطه از محل تجمع این اوباش در مناطق حاشیه نشین استان شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی طی یک طرح 24 ساعته در چند عملیات مقتدرانه با همکاری عوامل یگان امداد استان 17 نفر از اوباش سابقه دار دستگیر شدند.
فرمانده انتظامی استان البرز با اشاره به اینکه در این طرح 33 نفر از اوباش سطح دار استان نیز به پلیس اطلاعات دعوت و از آن ها تعهد اخذ شد، گفت: همچنین با اقدامات صورت گرفته 7 قهوه خانه فاقد مجوز که پاتوق این اوباش خطرناک بود با دستور مقام قضائی پلمب شد.
سردار محمدیان در پایان با اشاره به کشف یک قبضه سلاح گرم و چندین قبضه سلاح سرد در این طرح، خاطرنشان کرد: استان البرز جایی برای جولان و عربده کشی اراذل و اوباش ندارد و هرکس بخواهد نظم و امنیت شهروندان را مختل کند، برابر قانون با وی برخورد خواهد شد.
https://sedayesanatgar.ir/vdcca1q482bq4.la2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما