کد مطلب : ۸۹۸
plusresetminus
نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: رشد علم و دانش و مهارت در دانش آموزان و دانشجویان برای ورود به بازار کار و اقتصاد کشور از جمله رویکرد ها و برنامه های مهم ما در استان است.
دانش آموزان و دانشجویان با مهارت آموزی به بازارهای کار مطمئن، دست می یابند
 به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری البرز، مجتبی عبداللهی در مراسم آغاز سال تحصیلی ۱۴۰۱_۱۴۰۲ که روز شنبه در مدرسه حضرت طاهره (س) در شهرستان چهارباغ برگزار شد، ضمن تبریک سال تحصیلی جدید، افزود: پس از دو سال که به علت شیوع ویروس کرونا، مدارس و دانشگاه ها به صورت غیرحضوری برگزار می شدند امسال شاهد حضور پرشور دانش آموزان و دانشجویان در کلاس های درس هستیم.
وی ادامه داد: امسال با توجه به برنامه ریزی های صورت گرفته و اهتمامی که در مجموعه استان برای سال تحصیلی جدید شکل گرفته، شاهد تحولات و نشاط بیشتری در آموزش و پرورش استان خواهیم بود.
عبداللهی گفت: برنامه های ویژه ای را برای توسعه زیرساخت ها و سرانه های آموزشی و پرورشی استان در دستور کار داریم و تاکنون نیز روند خوبی طی شده است.
وی افزود: با اقدامات و برنامه های ویژه ای برای جبران کمبودها و عقب ماندگی های استان وارد عمل شده ایم.
استاندار البرز گفت: رشد علم و دانش و مهارت در دانش آموزان و دانشجویان برای ورود به بازار کار و اقتصاد کشور از جمله رویکرد ها و برنامه های مهم ما در استان است.
وی افزود: این میز و نیمکت ها برای ما یادآور دوران شیرین تحصیل و برنامه ها و آمال ما برای آینده است، اکنون نیز با تمام توان برای رسیدن دانش آموزان و دانشجویان به فردایی روشن و تسهیل مسیر آنها تلاش می کنیم.
همچنین در پایان این مراسم با حضور مسئولان استانی، اداره آموزش و پرورش شهرستان چهارباغ افتتاح شد و عملیات اجرایی ساخت یک مدرسه خیرساز در این شهرستان آغاز شد.
https://sedayesanatgar.ir/vdcicvav2t1a3.bct.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما