کد مطلب : ۹۲۶
plusresetminus
 مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی البرز با اشاره به آغاز نام نویسی برای جشنواره امتنان در استان از کارفرمایان البرزی خواست هرچه سریع تر نسبت به معرفی کارگران و فعالانه نمونه عرصه تولید، کار و تعاون استان به این جشنواره اقدام کنند.
کارفرمایان البرزی کارگران نمونه را به جشنواره امتنان معرفی کنند

 

 

 به گزارش صدای صنعتگر، عبدالله دارایی   : امسال تلاش ها براین است تا جشنواره امتنان استان البرز متفاوت از سال های گذشته برگزار شود تا انگیزه کاری در تلاشگران عرصه کار و تولید  ارتقا یابد. 
وی یاد آور شد:  در اجرای ماده ۱۹۵ قانون کار و با هدف نهادینه سازی فرهنگ خلاقیت و نوآوری، ترویج و تقویت فرهنگ کار و تلاش و تجلیل از کارگران، گروه های کار و واحدهای اقتصادی نمونه، سی و چهارمین جشنواره امتنان از نخبگان جامعه کار و تولید در سال ۱۴۰۱ آغاز شده است.
 وی بیان  داشت : انگیزه بخشی، اعتمادآفرینی و ترویج حاکمیت روح صداقت و همدلی در جامعه کار و تلاش با توجه به مسائل جامعه، نیازها و انتظارات جامعه کارگری، ایجاد زمینه و فضای مناسب برای رشد و پرورش نیروی کار و نقش آفرینی و تاثیرگذاری نخبگان جامعه کار از جمله مهمترین اهداف برگزاری سی و چهارمین جشنواره امتنان است.
مدیرکل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی البرز افزود: گروه های کار و واحدهای اقتصادی البرز می توانند از اکنون تا  یکم آذر ماه سال جاری با مراجعه به سامانه جشنواره به نشانی   http://emtenan.mcls.gov.ir  ضمن ثبت مشخصات شخصی و تکمیل اطلاعات مربوطه و بارگذاری مدارک و مستندات لازم درفرآیند انتخاب جشنواره امتنان قرار گیرند.
 دارایی با بیان اینکه جشنواره امتنان از کارگران در بخش‌های صنعت، خدمات، کشاورزی برگزار می‌شود، خاطر نشان کرد: ارائه شیوه ‌های نوین در کار شامل بهبود مصرف انرژی و تولید، کاهش ضایعات و زمان تولید، افزایش بهره وری، اختراع و ابتکار شامل ساخت قطعه، دستگاه یا اصلاح فرآیند تولید، راه اندازی خط تولید جدید، مهندسی معکوس در انتقال و بومی سازی دانش و فناوری، افزایش بهره وری و کیفیت نسبت به نمونه ‌های داخلی و خارجی از جمله شاخص ‌های کارگران و گروه های کار و واحدهای نمونه است که در جشنواره مد نظر قرار می گیرد.
استان البرز حدود چهار هزار واحد تولیدی و صنعتی دارد که افزون بر ۱۲۰ هزار نفر در این واحدها مشغول به کار هستند. 
جمعیت کارگری استان البرز در بخش های مختلف تولیدی و خدماتی افزون بر ۴۰۰ هزار نفر می باشد.
https://sedayesanatgar.ir/vdcakino149nu.5k4.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما