کد مطلب : ۹۳۲
plusresetminus
سرپرست معاونت اقتصادی استانداری البرز گفت: دستگاه های اجرایی استان باید برای رفع مشکلات کارخانه نوآوری و صنایع خلاق البرز برای استقرار شرکت های دانش بنیان در این مجموعه اقدام کنند.
دستگاه های اجرایی موظف به حل مشکلات کارخانه نوآوری البرز شدند

 

به گزارش صدای صنعتگر، سیف اله اسداللهی  روز شنبه در نشست تکمیل زیرساخت های کارخانه نوآوری و صنایع خلاق استان  البرز افزود: براساس نظر کارفرما، بیش از ۹۵ درصد تعهدات شرکت دانش بنیان سیوان، به عنوان نماینده معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، در حوزه های  عمرانی و فعال سازی کارخانه صنایع خلاق و نوآوری البرز انجام شده و برخی از مشکلات زیرساختی نیز باید با سرعت پیگیری و حل و فصل شود.
وی با اشاره به این که برای حل مشکلات زیرساختی باید از همین امروز اقدامات مناسب توسط شهرداری و دیگر دستگاه های مرتبط انجام شود، گفت: استانداری البرز به عنوان دستگاه حاکمیتی نقش نظارتی و تسهیل گری در رفع موانع موجود دارد.
امیر سرکندی، مدیر کارخانه نوآوری و صنایع خلاق البرز نیز در این نشست با اشاره به سرمایه گذاری ۲ هزار میلیارد ریالی که باید درطول ۱۰ سال، به همت بخش خصوصی در این مجموعه هزینه شود، بیان داشت: دستگاه های مختلف اجرایی استان از جمله شهرداری و شورای اسلامی شهر کرج، طی ۲ سال گذشته تلاش های فراوانی برای رفع  مشکلات زیر ساختی کارخانه انجام داده اند.
وی افزود:  وجود برخی موانع و ناهماهنگی ها در این مسیر باعث بروز مشکلات شده که رفع این دغدغه، عزم و اراده جمعی دستگاه های مرتبط را می طلبد.  
درنشست سرپرست معاونت اقتصادی استانداری البرز با دستگاه های اجرایی برای تکمیل زیرساخت های کارخانه نوآوری و صنایع خلاق استان  البرز توجه به مالکیت شهرداری کرج بر اعیان کارخانه نوآوری،  همکاری دیگر دستگاه های مرتبط،  تامین زیرساخت ها لازم در کمترین زمان ممکن مورد تاکید قرار گرفت.
کارخانه نوآوری و صنایع خلاق استان البرز  توسط شهرداری کرج و با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری از حدود یک سال پیش برای گسترش کسب و کارهای نوین راه اندازی شده است.
بیش از  ۳۰۰ شرکت دانش بنیان و نوآور در استان البرزفعالیت دارند.
https://sedayesanatgar.ir/vdchtinwd23nx.ft2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما