کد مطلب : ۹۳۶
plusresetminus
سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری البرز گفت: در شرایط کنونی برای شکست  تحریم های دشمنان، حرکت به سوی تولید و خدمات شرکت های دانش بنیان هدفگذاری کرده ایم.
فعالیت شرکت های دانش بنیان ها برای شکستن حصار تحریم است/ ضرورت عبور از روش های سنتی در تولید


به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری البرز، سیف الله اسداللهی با بیان این مطلب در آیین برگزاری "رویداد تانا" در استان البرز اظهار داشت: امروز پایه اقتصاد کشور بر مبنای  کشاورزی شکل گرفته است و استان البرز نیز استانی کشاورز محور است بنابراین باید تقاضا در این بخش از سمت پارک علم  و فناوری هرچه بیشتر مورد توجه قرار گیرد.
وی یاد آورشد: در بحث  امنیت غذایی باید  شرکت های خصوصی و نهادهای دولتی که سال ها تجربه و مطالعه  با استفاده از ظرفیت های علمی و اساتید داشتند، پای کار بیایند.
اسداللهی بیان داشت: دراستان البرز با توجه به ظرفیت های کشاورزی برای توسعه بذر و نهال  در جهت هدف تبدیل  دانش به ثروت می توان اقدامات موثر داشت.
وی اضافه کرد: امروز ارتباط صنعت و دانشگاه باید به صورت هرچه جدی تر مورد توجه قرار گیرد در این راستا شاهد اقدامات مناسبی از سوی پارک علم و فناوری بودیم اما باید همچنان نیاز سنجی ها و مطالعات لازم انجام شود.
سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری البرز با تاکید بر جایگزینی روش های نوین به جای روش های سنتی در تولید گفت: برخی از روش ها در تولید ابتدایی است که در برخی صنایع از جمله صنعت نساجی باید هرچه بیشتر مورد توجه قرار گیرد.
https://sedayesanatgar.ir/vdcbu0b9prhbf.iur.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما