کد مطلب : ۹۵۳
plusresetminus
جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید با حضور استاندار البرز در محل واحد تولیدی آسا پارس (واحد تعطیل تولید لنت ترمز) در شهرک صنعتی اشتهارد برگزار شد.
البرز کمترین واحد تولیدی تعطیل و نیمه تعطیل را در کشور دارد/ستاد تسهیل و رفع موانع تولید برای احیای واحد تولید لنت ترمز برگزار شد


به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری البرز، در این بازدید که با حضور مجتبی عبداللهی استاندار البرز به صورت میدانی موضوعات و مسائل این واحد تولیدی با بانک مربوطه و بیمه با حضور مسئولان مربوطه بررسی شد و مقرر شد طی نشستی تخصصی و کارگروهی ویژه، تدابیر فوری برای احیای این واحد اتخاذ شود.
عبداللهی در این نشست از مسئولان اقتصادی استان خواست که تمامی واحد‌های دارای مشکل، تعطیل و نیمه تعطیل استان را احصا کنند تا راهکارهای احیای آنها بررسی و اجرایی شود.
وی ایجاد اشتغال از طریق احیای واحد‌های دارای مشکل را اقدامی منطقی دانست و مدیران استان را مکلف به گره گشایی از معضلات کرد.
استاندار البرز اعلام کرد که استان البرز دارای کمترین واحد تولیدی و صنعتی تعطیل و نیمه تعطیل در کشور است بنابراین باید تلاش کنیم که واحدها با حداکثر ظرفیت راه اندازی شوند.
مساعدت جهت راه اندازی این واحد منوط به تعهد سرمایه گذار در خصوص احیای تولید و ایجاد اشتغال خواهد بود.
این واحد تولیدی یکی از بزرگترین واحد‌های تولید لنت ترمز خودرو در کشور محسوب می شد که در سنوات گذشته به دلیل عدم پرداخت تسهیلات و انجام ندادن تعهدات بیمه ای، به حالت تعطیل در آمده است.
https://sedayesanatgar.ir/vdcakeno149nm.5k4.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما