کد مطلب : ۹۶۱
plusresetminus
رئیس مرکز اصناف استان البرز از تعیین دستورالعمل های لازم برای ساماندهی صنف تشخیص رنگ خودروی اتحادیه تعمیرکاران در کرج خبر داد.
تعیین دستورالعمل های لازم برای ساماندهی صنف تشخیص خودرو اتحادیه تعمیرکاران

 

 
 به گزارش روابط عمومی اتاق اصناف مرکز استان البرز، بهروز حصاری در جلسه ای با حضور رئیس اتحادیه تعمیرکاران و تمامی اعضای دارای پروانه و بدون پروانه رسته تشخیص رنگ خودرو که در محل سالن اجتماعات اتاق اصناف مرکز استان البرز تشکیل شد، اظهار داشت: بعد از ابلاغ دستور دادستان عمومی و انقلاب استان البرز مبنی بر ضرورت ساماندهی رسته صنفی تشخیص رنگ خودرو و تعیین دستورالعمل های جاری در این رابطه مواردی به تصویب رسید که برای اجرا به تمامی اعضاء صنف مذکور ابلاغ شد.
نخست مقرر شد که تیمی از متخصصین امر تشکیل شده و علاوه بر بررسی اتحادیه تعمیرکاران به منظور احراز صلاحیت افراد شاغل،  اقدامات تکمیلی لازم شامل اخذ آزمون از متقاضیان فعال در این رسته انجام شود.
وی ادامه داد:کارشناسی خودرو فقط با حضور خریدار و فروشنده و با احراز مالکیت و دریافت کد ملی طرفین صورت خواھد گرفت.
وی افزود: به تمامی واحدھای بدون پروانه به مدت یکماه و تا تاریخ بیستم دیماه فرصت خواهند داشت که در این خصوص اقدام کنند و پس از پایان زمان مذکور با واحدهای خاطی برخورد قانونی صورت می گیرد و ازفعالیت آنان جلوگیری خواھد شد.
 
در پایان حصاری تاکید کرد: تمامی واحدھای صنفی این رسته مکلف هستند که با توجه به ارزش خودرو حداکثر تا مبلغ ۵ میلیون ریال بر اساس جدول تنظیمی اتحادیه دریافت کنند و دریافت ھرگونه وجه بیش از آن تخلف بوده و بر اساس قانون نظام صنفی متخلفان به تعزیرات حکومتی معرفی خواھند شد.
انتهای پیام/
https://sedayesanatgar.ir/vdcjfvehzuqem.sfu.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما